Панама офіційно закріпила за собою статус одного з найпопулярніших та наймодніших аксесуарів. Ще кілька сезонів тому бренд Prada почав впроваджувати головний убір з фірмового нейлону у свої колекції. Багато дизайнерів відтоді наслідують приклад італійського бренду, не в змозі втриматися від створення власної версії.
Тепер щосезону дизайнери представляють нові інтерпретації панами. Візьмімо, наприклад, кашемірову версію Gabriela Hearst, яка чудово доповнює одяг лейблу з калейдоскопічними принтами. Erdem запропонував панами, виготовлені з тих самих тканин з квітчастим принтом, що й сукня бренду. Gucci прикрашає свої моделі культовими GG. Jacquemus, Loewe і JW Anderson — усі вони надають своїм капелюхам легкого й невимушеного вигляду. Навіть The Attico, бренд, створений на високих шпильках і прикрашеному пір’ям одязі, представив свої варіанти панами. Не обійшлося без модного головного убору й у колекціях таких брендів, як Celine, Vivienne Westwood і Versace.
Такі зірки, як Ріанна, регулярно з’являються в панамах на публіці. Барбадоська співачка віддає перевагу головним уборам Prada. У вересні Бред Пітт у білосніжній панамі з’явився на Відкритому чемпіонаті США. На Тижнях моди цієї осені багато які VIP-персони й зірки стритстайлу також носили панами, зокрема й головний редактор британського Vogue Едвард Еннінфул. Йому навіть вдалося поєднувати її з елегантним костюмом.
На ринку представлений широкий асортимент панам — як дизайнерських, так і недорогих лейблів, — які можуть доповнити майже будь-яке вбрання. Такий головний убір миттєво додає образу індивідуальності, чого просто не може зробити кепка або незвичайний капелюшок. Ми зібрали одні з найкращих панам, якими неодмінно варто доповнити свій гардероб цієї осені.