ЦУМ відкрив pop-up-корнер у Kooperativ
У липні київський ЦУМ відкрив pop-up-корнер у креативному робочому просторі Kooperativ. Нова точка продажу працюватиме в період літнього сезону.
Команда ЦУМу, відповідно до світових тенденцій у ритейлі, втілила проєкт сезонного pop-up-корнера як додаток до роздрібної торгівлі в універмазі та онлайнового шопінгу на tsum.ua. У такий спосіб відділ маркетингу та креативу досліджує нестандартні рішення залучення нової аудиторії та декоративного оформлення простору.
Pop-up ЦУМу оформлений у концепції summer market і розміщується на четвертому поверсі Кooperativ, біля літньої тераси. У п’яти стилізованих холодильних камерах представлений асортимент easy buy products — fashion і non-fashion категорії товарів, що не потребують примірювання. Прийоми, зреалізовані в дизайні, узгоджуються з колірною палітрою ЦУМу й перегукуються з вінтажною концепцією Кooperativ — рожевий неон у холодильниках і підлогове покриття з патерном кахельної плитки.
На локації працюють консультанти, які допомагають з вибором сasual, streetwear і спортивних аксесуарів, футболок, худі, головних уборів, взуття та сумок міжнародних брендів, серед яких: Champion, Chinatown Market, Billionaire Boys Club, Fred Perry, PAM, Carhartt WIP, Maison Kitsune, Golden Goose, Isabel Marant, IRO, The Kooples, Victoria Victoria Beckham та інші. Також у pop-up можна придбати свічки, акустику Master & Dynamic, фотоапарати Polaroid і колекційні книги видавництв Assouline і Taschen.
Локацію для запуску першого pop-up ЦУМу вибрано невипадково. Kooperativ — простір, де працюють, створюють, навчаються, надихаються і розважаються. Присутність у Kooperativ дає змогу ЦУМу зреалізувати емоційне й пам’ятне знайомство з аудиторією з IT і креативної індустрій, оцінити попит на представлені бренди й колекції.
Всі резиденти й гості спеціальних подій Kooperativ можуть цього літа придбати вподобані позиції в просторі pop-up-корнера ЦУМу, а також на місці зробити додаткове замовлення на tsum.ua, що буде безплатно доставлено в будь-яку точку України.