VOGUE SHOP VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Чому бізнесу важливо підтримувати українську культуру саме зараз

27 липня 2022

Мода – це величезна індустрія, яка дає робочі місця, сплачує податки та допомагає економіці. До того ж вона нерідко підтримує важливі культурні ініціативи. Наприклад, італійські бренди регулярно фінансують реставрацію архітектурних пам’яток, французські надають багато уваги допомозі артизанальним майстрам, американський fashion-бізнес залюбки підтримує молоді таланти, британський універмаг Selfridges запускає подкасти про культуру, а в Printemps організовують екскурсії по власній будівлі, яка має важливе історичне та культурне значення для всього Парижа. Українські гравці модної індустрії також відчувають на собі соціальну відповідальність і допомагають різним культурним ініціативам у нашій країні. Одну з найактивніших позицій у цьому напрямі зайняв київський ЦУМ – універмаг, який став справжньою точкою тяжіння в місті. 

Київський ЦУМ

"За роки роботи ЦУМ неодноразово ініціював культурні ініціативи, день за днем відкриваючи своїм гостям українську культуру зусебіч. Наші колаборації з артдіячами, художниками та митцями стали гарною традицією для міста й киян. Щороку у вітринах ЦУМу нам вдається об’єднати світ моди, мистецтва та сучасних технологій», – розповідає Маруся Коваль, маркетинг-директорка ЦУМ Київ.

Так, за час існування артсезонів у вітринах універмагу з’являлися роботи молодих українських художників – Юлії Бєляєвої, Маші Реви, Jolie Poly, Вови Воротньова, графічні інсталяції ілюстратора Сергія Майдукова, а також фантастичні сюжети художника-мураліста Володимира Манжоса.

Вітрини київського ЦУМу, створені разом із Сергієм Майдуковим

Вітрини київського ЦУМу, створені разом із Володимиром Манжосом

Зі світом кіно в київського ЦУМу пов’язано чимало спільних проєктів. Рік тому універмаг став партнером 50-го ювілейного кінофестивалю «Молодість», у межах якого приймав у себе в гостях міжнародних гостей та влаштовував спеціальні покази фільмів. Так, однією з гостей тоді стала Франческа Фелліні – племінниця легендарного кінорежисера Федеріко Фелліні. 

Вечеря з участю Франчески Фелліні

Цієї зими ЦУМ анонсував партнерство з Національною оперою України й відкрив вітрини, натхнені всесвітньо відомою казкою «Лускунчик» та її інтерпретацією в балетних і театральних виставах, музичних творах, класичних і аудіокнигах. Спеціальними гостями врочистої події стали солісти Національної опери України — прими-балерини Наталія Мацак й Анастасія Шевченко, а також провідний соліст Олексій Потьомкін. Двоє останніх виконали уривок з «Лускунчика» для гостей заходу у просторі LOFT на 7-му поверсі універмагу.

Олексій Потьомкін та Анастасія Шевченко

Музика, як важливий складник української культурної спадщини, також завжди була предметом цікавості ЦУМу. Вже гарною традицією стали літні джазові вечори на даху універмагу, де музиканти грали і світові гіти, і класику, і нові твори. 

Джазовий концерт на даху ЦУМ Київ

Не залишилася осторонь команда ЦУМу й від нового музичного проєкту #VOICESOFNATION, що його ініціювала редакція Vogue UA. "#VOICESOFNATION – проєкт, спрямований на промоцію української пісні й поезії, – розповідає головний редактор Vogue UA Пилип Власов. – Нам важливо показати світові все різноманіття української музики, і ми щасливі, що ЦУМ підтримав нас у цій ініціативі”. 

"#VOICESOFNATION – це проєкт про культурну спадщину, про твори у виконанні сучасних та прогресивних героїв. Київський ЦУМ підтримує свій зв’язок з історією та корінням. Універмаг має понад 80-річну історію, сам по собі є культурним надбанням України, знаковим місцем для кількох поколінь, символом столиці. Попри всі складнощі та виклики, наш голос, наша музика й поезія – це частина кожного з нас. Зараз, як ніколи, важливо підтримувати та надихати українців і нагадувати всьому світу про Україну, її історію та культуру, силу й сміливість її народу через спадщину української поезії та народної пісні", – розповідає Маруся Коваль, маркетинг-директорка ЦУМ Київ.

Важливо зазначити, що для українського народу пісня завжди мала особливий сакральний зміст. Разом з нею ми йдемо в бій і радіємо перемогам, висловлюємо найщиріші почуття та поліпшуємо настрій. В українських народних піснях живе вся історія нашого буття. І сьогодні, коли український народ творить свою нову історію тут і зараз, саме пісня допоможе набратися сил кожному з нас і вистояти.

Ще в розділі ЦУМ

Популярне