Під щасливою зіркою: еволюція сумок-кошиків
З тих пір, як Джейн Біркін перетворила звичайний господарський селянський кошик в ультрамодний аксесуар, минуло чимало часу, і сьогодні нікому на думку не спаде косо глянути на дівчину з кошиком на світському заході. Плетені сумки з соломки або рафії давним-давно вибралися з категорії аксесуарів для пляжу або ринку, а 2018 року мода перетворила їх в об'єкт особливої уваги.

Ці сумки з соломки зараз можна побачити не тільки на відомих людях, їх носять звичайні працівниці офісів, адже в них можна покласти не лише тюбик сонцезахисного крему або романтичний багет, "плетенки" додають певного модного флеру. І хоча сучасні кошики коштують недешево (наприклад, невелика сумочка з шкіряними вставками Mark Cross обійдеться в 1700 фунтів стерлінгів, а смугаста Gucci вартує 875 фунтів стерлінгів), споживчий апетит навколо них схожий на лихоманку. За даними світової пошукової системи Lyst, пошукові запити, включно з термінами "солома", "рафія" і "плетені", зросли на 56 відсотків у порівнянні з попереднім роком. Тобто сміливо можна сказати, що популярність кошиків зараз сягла піку. Matchesfashion.com також впевнено рапортує, що продажі зросли, а на Pinterest за минулий рік було викладено картинок з "кошиками" на 573 відсотки більше, ніж минулого року.

А між тим, першу сумку з натуральних матеріалів (сушеної трави або бамбука) створили ще в стародавньому Єгипті. Однак тільки в 1950-і роки корзинку почали сприймати як стильний предмет, пов'язаний з розкішними подорожами. У Лондоні компанія The Eaton Bag Company робила сумки з рафії і доставляла їх через Атлантику. Зовсім скоро вони стали символом статусних канікул для заможних американців. Одрі Хепберн, що жила в Голландії і Бельгії в дитинстві, часто носила кошик.

Але найефектніший момент для кошиків настав в кінці 1960-х і 1970-х, коли актриса і співачка Джейн Біркін зробила кошик для пікніка своїм фірмовим аксесуаром під час виходів в Парижі, Каннах та Лондоні.

Найпопулярніші в новому сезоні – це, безсумнівно, Cult Gaia і різнокольорові ностальгічні Heimat Atlantica. Бамбукові сумки-клітинки обожнюють Джессіка Альба і Кріссі Тейген. Serpui використовують соломку в насичених відтінках, на деяких сумках вишиті тропічні квіти і птахи. Головні будинки моди також приєдналися до великої солом'яної манії. На Matchesfashion.com весняні сумки Loewe продали моментально, а смугаста Panier Balenciaga давно продається стабільно. Зробити крок назад в часі і надихнутися стилем Джейн Біркін допоможуть Etsy і eBay, які завалені вінтажними образами з прованських ринків.

За матеріалами www.vogue.co.uk