VOGUE UA CONFERENCE
search Created with Sketch.

Модний кодекс: як поводити себе на показах згідно з етикетом

08 вересня 2017

Зайняті чужі місця – це не найбільша біда модних показів. Вітчизняні тижні моди поступово стають професійними заходами, але поки що це здебільшого світські події на кшталт «на інших подивитися і себе показати». Про те, як поводити себе на показах, Vogue.ua дізнався у Тетяни Полякової, консультантки з ділового, світського й міжнаціонального спілкування.

На скільки допустимо затримувати показ?

Час - усе ще найдорожчий ресурс. Красти його в гостей - не надто елегантно, якщо не сказати неприйнятно. Спізнення від 10 до 20 хвилин не зруйнує темп життя й денний ритм. Усе, що перевищує - виходить за рамки комфорту. 

Чи доречно дарувати квіти дизайнеру? Чи це тренд, що відходить?

Безіменні букети в братській могилі квітів - трата грошей. І вражене его дарувальника. А винні гості самі. Особливо на тлі мінливих трендів. Якщо і надсилати букет, то з доданою візитівкою, до студії, після показу. Якщо до і з побажанням успішного показу - є ризик що дизайнер не помітить цього жесту в останніх приготуваннях. Найкраще надіслати кошик з улюбленими ягодами, фруктами і пляшкою хорошого шампанського.

Що вдягати на показ: одяг з колекцій дизайнера як комплімент, чи це необов'язково?

Зазвичай стиль дизайнера визначає стиль постійних клієнтів, а ті в свою чергу - стиль залу. Дизайнер не чекає, що ви прийдете в предметах з його колекції. Я точно знаю, що хвилювання перед виходом не дозволяє дизайнеру оцінити стайлінг клієнтів. А тільки лише виходи моделей. Речі дизайнера повинні жити незалежним і самостійним життям. Поза показами і тижнями моди. Це - найбільший комплімент дизайнеру. Особливо, якщо це вбрання з ранніх колекцій.

За який час варто надсилати запрошення на показ?

Зараз спостерігається тенденція робити це день у день або при зустрічі в шоу-румі дизайнера, через це відходить традиція церемонії запрошення. Якість показу і повага до клієнтів визначається і стилем, і змістом самого запрошення. Як запросили, так і прийшли - рівняння просте. Тому - заздалегідь. Креативність важлива. Але запрошення має і стилістично, і граматично відображати рівень дизайнера. Чітко і, головне, завчасно. Зрештою фразу "save the date" у розсилці ніхто не скасовував. Унікальний екземпляр встигнуть доставити за тиждень "до". Я - в числі колекціонерів запрошень на івенти та події. І знаю, що такі колекції трофеїв і артефактів цінуються. Вони дорогі. І в прямому, і в переносному сенсах цих слів.

Чи доречно приходити на показ з тваринами, чи дітьми?

Я відданий собаківник, але модний показ точно не для чотириногих. Не хочу нікого образити, але вихованці та діти - не аксесуари. І не біжу. Мій каламбур так і звучить: "НА ПОКАЗ. НАПОКАЗ".

Чи добре, коли запрошення без місця?

З одного боку - демократія, а з іншого - цілковита неорганізованість розсадки. Я багато разів з поваги до дизайнера просто стояла на гальорці. І бачила поруч з собою інсайдерів світу моди. Талановиті люди не вимогливі. І часто обирають лишатися в тіні. А ось wannabies і social climbers - ці визначення перекладаються, проте звучать на рідній англійській елегантніше, ніж у перекладах, завжди претендують на чужі місця. Й не мають рації дизайнери, котрі прописують перший ряд «для картинки». Красивий перший ряд - завжди перебуває в прямо пропорційній залежності від успіху дизайнера. Найбільша помилка - займати чуже й, тим паче, іменне місце. І за столом гала-вечері, і на показі. До бізнес-класу авіакомпаній не прорватися, а з "економу" до першого й поготів, звикайте до цього правила! 

Читайте також: 

Усі деталі весілля Єлизавети Юрушевої та Олександра Скічко

Це офіційно: герцоги Кембриджські чекають на третю дитину

показы · этикет · неделя моды ·

Ще в розділі Тенденції

Популярне