
Модний кодекс: як поводити себе на показах згідно з етикетом
Зайняті чужі місця – це не найбільша біда модних показів. Вітчизняні тижні моди поступово стають професійними заходами, але поки що це здебільшого світські події на кшталт «на інших подивитися і себе показати». Про те, як поводити себе на показах, Vogue.ua дізнався у Тетяни Полякової, консультантки з ділового, світського й міжнаціонального спілкування.

Час - усе ще найдорожчий ресурс. Красти його в гостей - не надто елегантно, якщо не сказати неприйнятно. Спізнення від 10 до 20 хвилин не зруйнує темп життя й денний ритм. Усе, що перевищує - виходить за рамки комфорту.

Безіменні букети в братській могилі квітів - трата грошей. І вражене его дарувальника. А винні гості самі. Особливо на тлі мінливих трендів. Якщо і надсилати букет, то з доданою візитівкою, до студії, після показу. Якщо до і з побажанням успішного показу - є ризик що дизайнер не помітить цього жесту в останніх приготуваннях. Найкраще надіслати кошик з улюбленими ягодами, фруктами і пляшкою хорошого шампанського.

Зазвичай стиль дизайнера визначає стиль постійних клієнтів, а ті в свою чергу - стиль залу. Дизайнер не чекає, що ви прийдете в предметах з його колекції. Я точно знаю, що хвилювання перед виходом не дозволяє дизайнеру оцінити стайлінг клієнтів. А тільки лише виходи моделей. Речі дизайнера повинні жити незалежним і самостійним життям. Поза показами і тижнями моди. Це - найбільший комплімент дизайнеру. Особливо, якщо це вбрання з ранніх колекцій.


Зараз спостерігається тенденція робити це день у день або при зустрічі в шоу-румі дизайнера, через це відходить традиція церемонії запрошення. Якість показу і повага до клієнтів визначається і стилем, і змістом самого запрошення. Як запросили, так і прийшли - рівняння просте. Тому - заздалегідь. Креативність важлива. Але запрошення має і стилістично, і граматично відображати рівень дизайнера. Чітко і, головне, завчасно. Зрештою фразу "save the date" у розсилці ніхто не скасовував. Унікальний екземпляр встигнуть доставити за тиждень "до". Я - в числі колекціонерів запрошень на івенти та події. І знаю, що такі колекції трофеїв і артефактів цінуються. Вони дорогі. І в прямому, і в переносному сенсах цих слів.

Я відданий собаківник, але модний показ точно не для чотириногих. Не хочу нікого образити, але вихованці та діти - не аксесуари. І не біжу. Мій каламбур так і звучить: "НА ПОКАЗ. НАПОКАЗ".

З одного боку - демократія, а з іншого - цілковита неорганізованість розсадки. Я багато разів з поваги до дизайнера просто стояла на гальорці. І бачила поруч з собою інсайдерів світу моди. Талановиті люди не вимогливі. І часто обирають лишатися в тіні. А ось wannabies і social climbers - ці визначення перекладаються, проте звучать на рідній англійській елегантніше, ніж у перекладах, завжди претендують на чужі місця. Й не мають рації дизайнери, котрі прописують перший ряд «для картинки». Красивий перший ряд - завжди перебуває в прямо пропорційній залежності від успіху дизайнера. Найбільша помилка - займати чуже й, тим паче, іменне місце. І за столом гала-вечері, і на показі. До бізнес-класу авіакомпаній не прорватися, а з "економу" до першого й поготів, звикайте до цього правила!

Читайте також:
Ще в розділі Тенденції
Популярне

Чому кокосова олія небезпечна для здоров'я?

Фейсбілдинг: що потрібно знати про фітнес для обличчя

Таємниці краси Даутцен Крез

Особистий досвід: як ефективно тренуватися з гумою

Гід наймоднішими спідницями сезону весна-літо 2021

Наймодніші чорно-білі сукні сезону весна-літо 2021

9 найбожевільніших учинків кінозірок заради втілення в роль

Кольоровий денім — головний тренд сезону весна-літо 2021

Ховаємо щоки: три короткі стрижки для круглого обличчя

Маскулінні сорочки — модний тренд нового сезону

Як пережити зиму: лайфгак стиліста з питань зачісок

Теплі кардигани в колекціях весна-літо 2021
Не слідуйте за модою
- відчувайте її
Дякуємо!
На вказану вами адресу було відправлено листа.
Підтвердіть, будь ласка, свою підписку.