RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Як трикотаж став головним хітом року

22 листопада 2020

Одним з найбільш обговорюваних моментів 2019 року у світі моди став «брадіган» Кеті Холмс — тоді розмови про спокусливий комплект із кашемірових бюстгальтера і кардигана Khaite не припинялися упродовж кількох місяців. Відтоді трикотаж не лише знову повернув свою колишню славу, а й повністю змінився. 2020-й же безсумнівно увійде в історію як дуже впливовий рік з багатьох причин, а в модних колах він запам'ятається як рік, коли трикотаж став синонімом нової сексуальності.

Гейлі Бібер, жовтень 2020

Трикотаж, який тривалий час асоціювався з бабусиним рукоділлям і ультрапопулярним не так давно cottagecore, позбувся свого минулого і набув нового провокаційного вигляду. У 2020 році з'явилася абсолютно нова категорія сексуального трикотажу, а саме трикотажні шорти, плетені бра без кісточок, брюки-кльош в рубчик і ультракороткі кардигани. Не дивно, що бра Le bandeau Valensole з мохеру Jacquemus був миттєво розпроданий і став популярним серед it-girls, серед яких і Гейлі Бібер.

«Ми любимо створювати сміливі речі, які змушують нас почуватися сексуально, підкреслюючи елегантність і легкість», — кажуть сестри-близнючки Саяна і Клаудіа Дюрану, засновниці бренду одягу Gimaguas. Їхній енергійний, авангардний підхід до трикотажних виробів підтверджується значною фанбазою, серед якої і подруга Ромео Бекхема Міа Реган. «Врешті-решт, ми живемо в Іспанії і майже не носимо пальт узимку, а плетені речі — це ключ до повсякденного життя», — відзначають сестри.

Подібний трикотаж можна побачити в іншого іспанського бренду Paloma Wool. Вирішивши класифікувати лейбл як «проєкт», а не як бренд, його засновниця Палома Ланна розпочала бізнес у 2014 році, чому сприяла її зацікавленість мистецтвом одягатися. «Ми не ділимо одяг на строгі колекції весна-літо чи осінь-зима, але вважаємо за краще створювати позачасові речі в обмежених капсульних колекціях», — сказала вона Vogue. Уродженка Барселони також хотіла, щоб виробництво було місцевим та етичним. «Переважно ми працюємо з натуральними тканинами і виробляємо все, що можемо, на місцевому рівні», — зазначає Ланна, додаючи: «Дуже важливо особисто познайомитися з нашими виробниками, а також дотримуватися принципів сталого розвитку». На Instagram-аккаунт лейбла підписані більше 400 тис. осіб, а серед іменитих прихильниць помічені Белла Хадід і Кайя Гербер.

Американський бренд JoosTricot — ще один лейбл, який презентує спокусливий трикотаж і позиціонує себе як «дім ідеально підігнаного светра». На їхньому офіційному сайті з гордістю представлено вибір міжсезонних товарів повсякденного вжитку, в тому числі м'які облягаючі джемпери, зручні штани і укорочені кардигани. Наталі Джус заснувала бренд у 2016 році, натхненна особистою місією — створити ідеальні облягаючі трикотажні вироби. «Я завжди шукала обтягуючу водолазку і ніде не могла її знайти».

Саме час придбати спокусливий трикотажний комплект, який не лише порадує в період карантину, а й стане вірним союзником будь-яких образів.

Текст: Alice Cary

За матеріалами vogue.co.uk.

Тенденции осень-зима 2020/2021 ·

Ще в розділі Тенденції

Популярне