VOGUE UA CONFERENCE 2019FASHION & BUSINESS 7 листопада
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Шосте чуття: інтерв'ю з Юлією Богдан, засновницею бренду SIX.

15 вересня 2019

Як робота над собою допомагає в fashion-бізнесі, розповідає Юлія Богдан, засновниця бренду SIX.

«Спокуса спонукає до дій», – Юля Богдан розповідає про створений два роки тому власний бренд SIX. Саму Юлю спокушають власні страхи, які вона долає із завзятістю загартованої спортсменки, за плечима якої 10 років занять плаванням, і азартом людини, яка вирішила реалізувати свої плани чого б це не коштувало. «Якщо щось зупиняє або ситуація здається занадто складною, потрібно зібратися і зробити. Труднощі допомагають зростати», – каже дизайнерка.

В ательє SIX. – серед богемних суконь з V-подібним глибоким декольте, струмливим легким шовком і розпашними вирізами, об'ємних штанів з високою талією, жакетів з бездоганною лінією плеча – притча про особистісне зростання звучить несподівано. У процесі спілкування з дизайнеркою – стає зрозумілою і логічною. Під час роботи над колекціями, Юлія запитує себе, чи хотіла б вона все це носити. Чесні відповіді допомагають робити речі, що стають цікавими для інших жінок.

На Юлі: бавовняна сорочка, плащ з бавовни з віскозою, нейлонові колготки, все – SIX.; шкіряна сумка, Saint Laurent; сережки, золото, перли, RICO. На Марфі: бавовняний плащ, бавовняна хустка, нейлонові колготки, все – SIX.; кольє, золото, срібло, перли, алмази, вінтаж

Наше інтерв'ю починається спонтанно на ґанку студії SIX. зі світського обміну історіями про недавні моменти натхнення. «Я почала вірити в чудеса», – розповідає дизайнерка про те, як не могла відірватися від «Людей Ікс», яких краєм ока побачила по телевізору. Тема суперздібностей зараз турбує її не менше, ніж крій улюблених об'ємних сорочок і плащів. «Раніше я думала, що перед бізнесом з України зачинені всі двері. Тепер розумію: все можливо», – каже Юля. У неї вже є плани з розвитку бренду за межами країни на найближчі п'ять років.

Six – це майже секс. Точніше, еротика: речі без тіні вульгарності, але які дають волю фантазії

Знайти себе в моді Юлі веліли з народження. Свою маму вона запам'ятала модницею, бабусю – зразком елегантності завдяки комплектам-двійкам і червоній помаді, дідуся – денді з сіточкою для волосся, яку він ніколи не забував одягати перед сном. Сімейною легендою стала історія про те, як Юлю забирали з пологового будинку. Батько, професійний кравець, що спеціалізується на чоловічих костюмах, пошив новонародженій доньці джинси – на них прийшов дивитися весь пологовий будинок. Інша легенда оповідає, що Юля в дитинстві любила переодягатися, могла змінювати вбрання до восьми разів на день. Заради створення ефектного образу брала в руки ножиці, розпорювала, відрізала і дошивала речі, а замість заморських гостинців просила привезти журнали з викрійками.

Шовковий жакет, шовкові штани, все – SIX.; топ з поліаміду і еластану, Intimissimi; шкіряна сумка, Burberry; шкіряні босоніжки, Saint Laurent; намисто, золото, морські перли, Aero; сережки, золото, перли, RICO

У свідомому віці Юля перетворила захоплення модою на професію: спочатку працювала моделлю в Мілані (залишила моделінг заради навчання в Київському національному лінгвістичному університеті), а потім баєром – замовляла одяг італійських марок для столичного магазину. Після двох років перерви, 2006-го, вона заснувала бренд дитячого одягу Magic Baby, який з’явився із задуму шити вбрання для своєї доньки Соні. Коли матері-клієнтки захотіли аналогічні речі для себе, Юля разом з бізнес-партнеркою Оленою Беттяр 2013 року заснувала бренд A.M.G. Назву склали з перших букв своїх імен і центральної М (Magic). Через п'ять років Юля подалась у вільне плавання з власним SIX. «З цією цифрою у мене були негативні асоціації», – згадує вона. Тоді за своїм рецептом: «Якщо щось лякає, треба ...», – розібралася і з цим страхом. Тепер з SIX. у неї пов'язана історія власних перемог, а також «кохання, краса, сексуальність». «Six – це майже секс, – каже Юля. – Точніше, еротика: речі без тіні вульгарності, але які дають волю фантазії».

На Марфі: сукня з віскози і шовку, SIX.; намисто, майорські перли, позолота, Velatti. На Юлі: сукня зі шкіри та шовку, сережки, кауліт, все – SIX.

Із перших слів стає абсолютно зрозуміло, що Юля – твій союзник: «Люблю, коли людина від себе кайфує». Знакову сукню SIX. з асиметричним подолом вона зробила, коли зрозуміла, що її клієнтки хочуть «бути худими і довгими». Хітом цього сезону стали «крокодилячі» штани, зшиті з щільної блискучої бавовни з оптичним принтом, який створюють за допомогою ущільнення тканини в місці малюнка. «Занадто буржуазно», – спочатку Юля сумнівалася, чи включати їх до колекції. «Занадто яскраво», – побоювалися клієнтки. В результаті зі словами: «Чому б не бути красивою і крутою тут і зараз», – Юля почала їх носити сама. Штани стали об'єктом бажання, посипалися запити в Instagram. Терапевтичний ефект помітних речей Богдан перевірила на собі: навчилася спокійно приймати компліменти і отримувати задоволення від власної зовнішності.

«Жінкам подобається відчуття внутрішнього комфорту», – каже дизайнерка – і приділяє особливу увагу прихованим деталям, помітним лише власниці. Підкладка жакета простьобана вручну, на місці внутрішньої кишені – ошатний ґудзик. У сукні-конусі з відкритими плечима передбачена прорізна кишеня, підшита м'ятним шовком: «Цей колір повинен заспокоїти і сказати: все чудово, все добре». Ми усвідомлено вибрали цей відтінок, пряний і ніжний».

Сукня зі шкіри і шовку, сережки, кауліт, все – SIX.

Першу колекцію струмливих суконь і піжамних комплектів, а також жакетів і пальт з суворою лінією плеча, дизайнерка вибудувала на грі з хусткою. Речі доповнював активний геометричний принт – з ефектом хустини, накинутої або зав'язаної на тілі; окремі предмети шили по косій або збирали з кількох каре. У цьому впізнавалася Юліна пристрасть колекціонувати хустки Hermès і носити їх різними способами – наприклад, як пояс або топ. У другій колекції дизайнерці «хотілося рівності»: вона розклала палітру улюблених відтінків бежевого – від нюду до блідого хакі і ніжно-персикового. У третій використовувала коди буржуазної розкоші на зразок кутюрних об'ємів і дорогих фактур для повсякденного одягу. Наступна колекція буде «більш витриманою, впевненою, дорослою».

Портрет: Lesha Lich

Фото: Alina Gontar

Стиль: Venya Brykalin

Асистент стиліста: Sveta Manoukyan

Моделі: Marfa @Faces, Julia @Sharm

Зачіски: Julia Stets

Макіяж: Vitalia

Продюсер: Marina Sandugey-Shyshkina

Локація: Центр сучасного мистецтва DAKH

Украинские дизайнеры ·

Ще в розділі Персона

Популярне