До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Український бренд J'amemme представив нову колекцію у Нью-Йорку

Показ українського бренду J'amemme у межах Тижня моди в Нью-Йорку став чудовою алюзією на всю модну індустрію, коли за барвистою й безтурботною картинкою — тяжка праця багатьох людей. Щодо цього шоу, то за його видимою легкістю і яскравістю приховувалися найважчі погодні умови — невагомі сукні всіх відтінків веселки моделі демонстрували за неочікуваного десятиградусного морозу.

"Наші клієнти шукають речі, які допомагають відсвяткувати момент й насолодитися своїм зображенням у дзеркалі. Вони хочуть красиво вбиратися та отримувати вауефект від власних світлин в Instagram, — розповідає Юлія Ярмолюк, дизайнерка бренду. — Звідси й драматична максідовжина, захопливі об’єми та фірмовий прийом color-blocking".

Реклама

До колекції J'amemme Pre-Fall’22 увійшли традиційні для бренду пліссе, що допомагають створити яскравий обсяг із хвиль текстурованої органзи. Новою технікою, що практично заново створює саму тканину, стало використання унікальних 3D-пелюсток. Кожну з них обробляють по краях і кріплять до виробу, створюючи текстурні масиви з неоновим окантуванням. Найскладніша сукня з колекції з тактильним "хутряним" ефектом створена з розкроєних на мікросмужки 30 метрів фатину. В ательє J'amemme її шили аж 14 днів.

Також у новому сезоні Юлія Ярмолюк додає ще один важливий предмет гардеробу — корсети, створені вручну. Завдяки цьому вдається забезпечити не лише ідеальну форму, а й правильну посадку корсета. Контрастуючи з легкими формами J'amemme, вони мають ще ефектніший вигляд.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.