RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Співаючи під дощем: нова рекламна кампанія Burberry

13 листопада 2020

Burberry представив святкову рекламну кампанію, яка стала своєрідним хореографічним фільмом про моду. Рекламний ролик підготував режисерський квартет Megaforce і танцювальний колектив (La) Horde.

Цей ролик, де головні герої з голови до ніг вдягнені в речі останньої колекції Burberry, став відсиланням до класичного фільму 1950-х «Співаючи під дощем». «Ідея відео знайшлася в історії Burberry. Засновник бренду створив інноваційний стійкий проти атмосферних впливів одяг, який використовували полярники, що дало нам уявлення про сюжет, за яким герої з легкістю долають стихію», — пояснює Megaforce.

«Нам спало на думку інтерпретувати культову сцену з фільму „Співаючи під дощем“ відповідно до нашого часу. Цей рік був важким для всіх, тож ми використали цю метафору й перетворили дощ на крижані брили. А замість одного оповідача з’явився гурт друзів, тому що негаразди краще долати разом».

рекламная кампания · Burberry ·

Ще в розділі Бренд

Популярне