Новий арт-номер Vogue UA
"Щорічно серпневий випуск виходить особливим: ми дозволяємо собі більше, ніж зазвичай", – каже Ольга Сушко, головний редактор VOGUE UA. Головною творчою колаборацією номеру стала зйомка "ХЛОЯ": перед об’єктивом геніальної Нен Ґолдін позувала Хлоя Севіньї у прикрасах BVLGARI та вінтажних сукнях, які ми шукали по всьому світу й відправляли з різних країн до Нью-Йорка на знімальний майданчик.
"Знімки Ґолдін – подібні сповіді, чи бесідам з психоаналітиком, чи щоденнику, який раптом виставили без дозволу на всезагальний огляд. Ми в редакції до останнього не знали, що з цього вийде і чи вийде взагалі. Нен Ґолдін знімала обкладинку для Vogue уперше", – розповідає Ольга Сушко. Сама Хлоя поділилася, що в день зйомки була нажахана – "боялася, що недостатньо гарна, недостатньо справжня для Нан". Та все вийшло, і цією зйомкою ми пишаємося понад усе.
Окрім того, ми підготували спецпроект про головних українських кураторів: Людмила Березницька, Олександр Соловйов, Аліса Ложкіна та Ігор Абрамович розповіли про роль куратора у сучасному мистецтві, за ким з художників стежити, кого та де купувати.
Спеціально для арт-номеру Vogue UA художниця Зінаїда Ліхачова вигадала й провела перформанс "Буду", відтворивши давній український ритуал клятви на землі.
Рубрика Shopping, що так полюбилася всій редакції, має вигляд подорожі історією мистецтв: Гоген, Сезан, Магрітт, Вермер, Джонатан Гарднер та Вільгельм Хаммерсхей: шість картин та шість fashion-образів, стилізованих за їх сюжетом. Наш features-редактор Тетяна Соловей у матеріалі "Погляд зверху" згадала, що таке смак кемп – і пояснила, як з його допомогою зрозуміти і полюбити сучасну моду. Цей арт-номер Vogue UA наповнений драйвом, який випромінюють герої та вся редакційна команда.