Тиждень моди в Парижі: Stella McCartney, Céline і Hermes
Тиждень моди в Парижі сезону весна-літо 2018 показав, що дизайнерки вже давно обігнали чоловіків за новизною сприйняття, стабільністю в роботі й рівнем подачі своїх ідей. Обходячись без множинних декоративних прийомів, завдання яких зазвичай пускати пил в очі, пані одна за одною виготовляють ідеально вивірені та запрограмовані комерційно успішні колекції. Vogue.ua вибрав три бренди під чуйним жіночим керівництвом, колекції яких можна вважати дороговказом для майбутнього сезону.
Запрошення на шоу у вигляді пакету для сміття щонайкраще ілюструє ставлення Стелли Маккартні до сучасної модної індустрії. Показ пройшов в будівлі Паризької національної опери та подібний фон для нової колекції став більш ніж контрастним і доречним одночасно. Неперевершений прагматик МакКартні вивела під гігантські золочені склепіння Опери дівчат в комбінезонах льотчиків і джинсових куртках "варенка", трикотажних сукнях-светрах і бавовняних футболках-оверсайз. "Ми не великий бренд вечірнього одягу, тому те, як ви носите ці речі – це тільки ваша особиста справа", – сказала дизайнер.
Весь показ можна подивитися тут.
Під лірику Дайани Росс на подіум виходили моделі в жакетах і плащах з гіперболізованими плечима. Фібі Філо зізналася, що натхнення шукала в пропорціях костюмів Клода Монтана. "Якщо в даний момент я повинна щось сказати своєю роботою, то нехай це буде щось про любов і радість. Під час роботи над колекцією я вивчала творчість дизайнерів початку 80-х минулого століття, епохи до СНІДу. І я можу сказати, що майже не уявляю радість і свободу того часу. Я хочу передати оптимізм і зробити показ, який найбільше нагадував би свято", – сказала Філо. Дизайнеру це явно вдалося, передати відчуття свята від ідеально виконаної роботи. Нову колекцію Celine по праву можна назвати однією з кращих на цьому тижні моди.
Весь показ можна подивитися тут.
Суворі геометричні лінії спідниць і жакетів, велика кольорова "клітка" в якості основного принта колекції, лаконічні шкіряні аксесуари і чистий фон самого шоу у вигляді білосніжних стін з графічними вертикальними лініями, які немов підтримували повітряний простір шоу Hermes – Надеж Вані-Цибульські (перша жінка за кермом легендарного Будинку) для нового сезону створила канонічну і футуристичну колекцію водночас. "Керівництво Hermès ніколи не формулювало мені конкретних завдань і ні в чому мене не обмежувало. Як тільки вони вирішують працювати з тобою, це означає, що у вас одні ідеали, одні цінності, однакове ставлення до людей, до якості, до ремесла, і вас не потрібно цього вчити", – розповідала дизайнер відразу після свого призначення на пост, і, схоже, керівництво Hermès не помилилася в Надеж Вані-Цибульські ні на жоден кравецький міліметр.
Читайте також: