До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Найкраще — дітям: Anex випустили інноваційний дитячий візок

Міжнародний бренд дитячих візків та аксесуарів Anex працює навіть у воєнний час та допомогає молодим батькам відчути щасливі моменти життя, а дітям — у затишку та безпеці пізнавати світ.

Anex разом з дизайнером Balmain Сафою Сахіним та студією FFFACE.ME презентували перший у світі дитячий візок з грою, що дає змогу створювати музику в доповненій реальності. Концепція візка натхнена педагогікою Монтессорі, а саме — заохоченням дитини до самостійності та практичного навчання.

Реклама
Сафа Сахін, голова відділу дизайну кросівок Balmain, відомий своїми сюрреалістичними проєктами. Узявши за основу модель Anex m/type PRO, корпус якої зроблено зі 100% перероблюваного спіненого поліпропілену, він надав візку футуристичності за допомогою простих геометричних форм та градієнта.

Ще одним учасником колаборації стала студія FFFACE.ME, яка доповнила візок онлайн-грою Xylophon, у якій можна створювати музику за допомогою технології доповненої реальності. Для того, щоб активувати музичну гру, треба навести Instagram-фільтр зі сторінки Anex на логотип Safa Sahin на корпусі. Гра має два режими: один розвиває пам’ять малюка, а інший — стимулює до творчості. Оскільки гра відбувається в режимі сторіз, батьки також можуть поділитися процесом гри з дитиною та її досягненнями на власній Instagram-сторінці.

Сафа Сахін

Бренд Anex також активно допомогає українцям, які були змушені залишити свої домівки через війну. Компанія запустила проєкт допомоги для молодих батьків і через волонтерські організації безплатно надає дитячі візки й автокрісла. Окрім того, з початку повномасштабного вторгнення бренд зупинив постачання продукції на російський ринок.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.