Христина Базан в рекламній кампанії LIPINSKAYA BRAND
Promotion
Фешн-блогерка Христина Базан стала обличчям нової рекламної кампанії українського бренду LIPINSKAYA BRAND. Розповідаємо, що потрібно знати про цю модну колаборацію.
Талановита людина — талановита в усьому, і найкраще тому підтвердження — Христина Базан. З популярної й успішної фешн-блогерки з аудиторією більш ніж 2 млн передплатників вона перетворилася на співачку, а тепер — і на посла італійського ювелірного дому Bvlgari.
Дівчина вела свій блог під назвою Kayture, в якому викладала свої модні образи і враження про поїздки у світлинах. Упродовж року Kayture перетворився на мегапопулярну історію, зробивши Христину однією із найвпливовіших фешн-блогерок.
Нещодавно Базан знялася в рекламній кампанії для українського бренду LIPINSKAYA BRAND. У кампейні вона з'являється у фірмових елегантних сукнях лейбла, сексуальних міні і жіночних комплектах.
LIPINSKAYA BRAND відомий тим, що пропагує любов до себе і заохочує своїх клієнток не боятися підкреслювати власну сексуальність за допомогою витонченого крою і спокусливих силуетів. Убрання бренду не лише підходить для вечірок, а й дійсно зручне для тривалих прогулянок, дослідження світу і того, щоб бути кращою версією себе.
Хоча модний підхід до сучасної романтики найрізноманітніший, є одна спільна риса, за якою в наш час женуться всі — комфорт. Одяг LIPINSKAYA BRAND — уніформа, в якій у будь-якій ситуації почуваєшся впевнено і зручно. А завдяки широкій лінійці силуетів, сукні та комплекти лейбла стають ідеальним вибором не лише для повсякденного вжитку, а й для особливих випадків.
Колись слово "романтика" було синонімом легковажності, дівоцтва і примхливості. Сьогодні ж нам не потрібно відмовлятися від своєї жіночності, щоб бути сильними і впливовими. Далекі від строгих костюмів і чоловічих силуетів або обтягуючих статуру суконь, романтичні моделі стають дедалі популярнішими, а в інтерпретації LIPINSKAYA BRAND вони мають особливо чарівний вигляд.