До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Юлія Паскаль запустила новий бренд

Український бренд PASKAL представив новий сублейбл PASKAL PARKA, сфокусований на виробництві монопродукту — курток-парок.

Дизайнерка Юля Паскаль придумала нову лінійку утилітарних курток-парок разом зі своїм братом Ігорем Сердюком і подругою Оленою Нагорною. Як відгалуження PASKAL, PARKA являє собою універсальну, гендерно-нейтральну базову модель верхнього одягу, створену з дотриманням етичних та екологічних принципів.

Реклама

Культура модів і британський фільм "Квадрофенія" 1979 року стали для команди бренду головними візуальними орієнтирами. Прототипи PARKA — вінтажні військові куртки М-51 і М-65. Обидві моделі PASKAL PARKA виготовлені із залишків тканин основної колекції та складаються з двох окремих частин — зовнішньої куртки з капюшоном та стьобаної куртки підкладки, які можна носити разом або окремо. PARKA М-65 вирізняється об’ємним знімним капюшоном, який можна використовувати і як аксесуар, а верхня куртка М-51 являє собою суцільний виріб з капюшоном.

Куртки PASKAL PARKA стали чудовим доповненням до класичних моделей PASKAL — об’ємних суконь — у такій комбінації їхня утилітарність стає менш вираженою, що дає змогу курткам стати прекрасним універсальним предметом одягу для холодної пори року.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.