RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Юлія Паскаль запустила новий бренд

09 лютого 2021

Український бренд PASKAL представив новий сублейбл PASKAL PARKA, сфокусований на виробництві монопродукту — курток-парок.

Дизайнерка Юля Паскаль придумала нову лінійку утилітарних курток-парок разом зі своїм братом Ігорем Сердюком і подругою Оленою Нагорною. Як відгалуження PASKAL, PARKA являє собою універсальну, гендерно-нейтральну базову модель верхнього одягу, створену з дотриманням етичних та екологічних принципів.

Культура модів і британський фільм «Квадрофенія» 1979 року стали для команди бренду головними візуальними орієнтирами. Прототипи PARKA — вінтажні військові куртки М-51 і М-65. Обидві моделі PASKAL PARKA виготовлені із залишків тканин основної колекції та складаються з двох окремих частин — зовнішньої куртки з капюшоном та стьобаної куртки підкладки, які можна носити разом або окремо. PARKA М-65 вирізняється об’ємним знімним капюшоном, який можна використовувати і як аксесуар, а верхня куртка М-51 являє собою суцільний виріб з капюшоном.

Куртки PASKAL PARKA стали чудовим доповненням до класичних моделей PASKAL — об’ємних суконь — у такій комбінації їхня утилітарність стає менш вираженою, що дає змогу курткам стати прекрасним універсальним предметом одягу для холодної пори року.

Украинские дизайнеры · Украинская мода · Paskal ·

Ще в розділі Бренд

Популярне