Холодний фронт: найкращий верхній одяг від українських брендів
Осінь цього року була в нас по-справжньому теплою, але листопад вже встиг показати свій характер — температура за вікном уже відчайдушно прагне до нуля, а це означає, що час вибирати теплий верхній одяг. Цього сезону багато українських брендів пропонує цікаві варіанти верхнього вбрання. Ми вибрали найцікавіші пропозиції.
Український бренд IENKI IENKI вже став синонімом ідеальних пуховиків ще кілька сезонів тому, але марка не зупиняється на досягнутому й далі розвиває як технологічну сторону своїх моделей, так і експериментує з її візуальним виглядом. У колекції осінь-зима 2020/21 марка досліджує культурні коди жителів крайньої Півночі, а деякі моделі викликають прямі асоціації з традиційними для північних народів куртками. Окремо варто розповісти про технологічний складник. Наприклад, всі моделі з SKI COLLECTION безшовні — тканина спаяна ультразвуком. Тож куртки не промокають, не пропускають холодне повітря, не мнуться й не рвуться. Також бренд працює з матеріалом ECONYL, створеним з перероблених рибальських сіток, а замість гусячого пуху використовується cruelty-free наповнювач із пляжного сміття й устричних мушель, зібраних на узбережжі Тайваню.
Одеська марка WILDWOOD також пропонує рятуватися від морозів у різноманітних дублянках. Її нова колекція натхнена перебудовною естетикою, тому багато моделей викликають вельми ностальгічні спогади. "Один з перших спогадів про зиму з дитинства — металеві санки, шапки-вушанки й батьківські важкі дублянки. У цій колекції ми хотіли передати естетику моди того часу, але водночас модернізувати речі й зробити їх практичними, легкими й такими ж теплими, як колись", — розповідають у WILDWOOD. До колекції ввійшли одношарові пальта з видубленої овчини, виготовлені за традиційною технологією. Класичному крою додали функціонал: пальто можна носити як хутром усередину, так і назовні, вибираючи водовідштовхувальну або хутряну сторону залежно від погоди. Також колекція містить дублянки-худі, дублянки-пілоти й дублянки-бомбери, що зігрівають за температури до -15 ℃.
Дев’яності стали одним з ключових референсів і для дизайнерів бренду Katimo, які під час розроблення капсульної зимової колекції надихалися дитячими спогадами. Блок верхнього одягу представлений лаконічними стьобаними пальтами й куртками приємних кольорів. "Ця колекція про простоту, усвідомленість, гармонію із собою й готовність зосередитися на головному, — розповідає дизайнерка Катя Тимошенко. — Тут ми працюємо з елементами стилю модних ікон 90-х років Каролін Бассет-Кеннеді, Мег Раян і Гвінет Пелтроу, осучаснюємо силуети за допомогою гри з відтінками, текстурами й формою".
Бренд Gunia Project відомий тим, що переосмислює українські традиції та спадковість на новий лад. Головною зимовою річчю, за версією Наталії Каменської та Марії Гаврилюк, має стати традиційна гуня — карпатська шуба зі стриженої вівці. Дівчата розповідають, що процес її створення досить тривалий і копіткий, а сам виріб в оригіналі виходить огрядним і важким. Однак їм вдалося полегшити класичну гуню, а додані підкладка й ґудзики зробили її практичнішою, але не на шкоду автентичності.