Найпопулярнішу сумку осені знайдено
Цього дещо своєрідного сезону Тиждень моди в Парижі взяв за приклад формати в Нью-Йорку, Лондоні та Мілані, і поєднав реальні соціально віддалені покази на подіумах з віртуальними заходами, щоб запобігти поширенню Covid-19. Попри те, що на вулиці модної столиці вийшло набагато менше гостей, їхні образи були не менш ефектними.
На паризьких вулицях здебільшого панували брючні костюми в тандемі з лаконічними ременями, за допомогою яких повсякденні луки перетворювалися на вбрання, гідні першого ряду. Яскраві кольори також допомагали оживляти образи, а аксесуари прикрашали навіть найпростіші ансамблі.
Одним з таких аксесуарів, який виявився фаворитом у streetstyle-зірок, була кругла сумка через плече Coperni. Варіанти Swipe і Baguette Swipe, що швидко стали найпопулярнішими цього сезону, прикрашали образи численних моделей, редакторів і впливових осіб, які перебували в епіцентрі модної історії.
Бренд, серед прихильниць якого Дуа Ліпа і Джиджі Гадід, 29 вересня відкрив Тиждень моди в Парижі першим показом на подіумі. Він відбувся в Обсерваторії, розміщеній на даху найвищого хмарочоса Парижа "Вежа Монпарнаса", і, як повідомляється, викликав справжній фурор. Співзасновники й партнери Арно Ваян і Себастьян Меєр, які перезапустили бренд у 2017 році після того, як очолили Courrèges, шукали натхнення в сучасних технологіях для створення колекції Ready to Care весна-літо 2021.
"Coperni завжди був пов’язаний із цифровими технологіями, це частина його ДНК", — зазначили в Instagram Ваян і Меєр про свій показ, який відкрила Еді Кемпбелл, а закрила Грейс Гартцель. — "Технологія, яку ми любимо і в яку віримо, покликана підтримувати наше повсякденне життя. Шоу якраз про це. Йдеться про те, щоб поділитися моментом тут і тепер".
Їхньому вмінню створювати інноваційні моделі, які миттєво набувають статусу it-bags, можна позаздрити. Але, як зауважив Ваян у коментарі Vogue UK, створення таких знакових дизайнів ніколи не було їхнім наміром. "Це прийшло з нічого, — каже він. — Себастьян генерує ідеї, і ми знайшли підхожого виробника в Італії".
У відповідь на запитання про найулюбленіший дизайн з нової колекції весна-літо 2021 року Меєр зізнався, що віддає перевагу тому, який обов’язково стане наступним icon-аксесуаром для шанувальників моди в усьому світі. "Це нові сумки, тому що я отримав величезну насолоду від їхнього створення. Цього сезону ми випустимо сумку з Bluetooth", — зазначив він. Хоча сумка Bluetooth трохи кутастіша за Swipe, найвідомішу сумку з овальним дизайном, ми не сумніваємося, що додамо її до наших wish list. Vogue.ua зібрав найкращі streetstyle-виходи зірок під час Тижня моди в Парижі з головним аксесуаром сезону.
За матеріалами vogue.com.au.