Модний протест: лімітована колекція Dior для Harrods

23 липня 2018

Спеціальні вітрини лондонського універмагу Harrods будуть з 4 до 31 серпня присвячені логотипу Dior Oblique. Мотив презентували в зеленій гамі, це своєрідний реверанс у бік фірмового кольору універмагу. В рамках акції створили лімітовану колекцію, що включає в себе сумку-сідло лімітованого випуску, сумки Diorquake, сабо і кілька шовкових шарфів Mitzah. Також вперше в Dior запропонують своїм клієнтам можливість персоналізувати вишиту Dior Book Tote ім'ям або ініціалами.

Вітрини для Harrods є частиною глобальної кампанії з просування колекції, яка натхненна молодіжною культурою шістдесятих. Штаб-квартира і флагманський магазин Dior в Парижі на авеню Монтень вже декоровані барвистими колажами з фото протестних і феміністських плакатів повстання студентів в травні 1968 року у Франції.

Светр «C'est non, non, non et non!»

Светр з лімітованої колекції містить гасло «C'est non, non, non et non!», яке спочатку з'явилося на хустці Miss Dior. Його придумав колишній дизайнер Dior, Марк Боан, в шістдесяті роки, і воно має особливий резонанс в епоху #MeToo.

Dior · сумки · Harrods · капсульная коллекция ·

Ще в розділі Аксесуари

Популярне