КУПИТИ КВИТКИ

Колекція Versace, створена спільно з Лука Фінотті

"Я вірю, що сьогодні абсолютно неважливо, хто ми і звідки. Головне – завжди залишатися в гармонії з собою і поважати один одного", – поділилася Донателла Версаче. Рекламна кампанія нової серії аксесуарів, створеної спільно з сучасним художником Лука Фінотті, прекрасно підтверджує ці слова Versace The Manifesto.

<b>версаче часы</b>

Реклама.

Голова Медузи з традиційним грецьким орнаментом стає основним акцентом рекламної кампанії. Медуза втілює в собі образ колекції The Manifesto і як і раніше залишається незамінним символом міцності, сили і нескінченних можливостей.

Читайте також:

Колекцію The Dior Grand Bal поповнили відразу чотири моделі годинників

Поэзия любви: новая коллекция FREYWILLE​

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.