Клатч-хмара – головний аксесуар цього літа
Клатч-хмара Bottega Veneta стрімко рухається до статусу It-Bag. Модель The Pouch – один з перших релізів нового креативного директора Bottega Veneta, Деніела Лі, – стала популярним аксесуаром на Тижні високої моди в Парижі і флорентійській виставці Pitti Uomo. Розповідаємо, чому вам слід звернути увагу на цю сумку.
Чому сумка така популярна? По-перше, Лі раніше працював у Céline, а це означає, що будь-який прихильник епохи Фібі Файло, що все ще сподівається на повернення її кодів, зверне увагу на цю сумку. По-друге, свою роль зіграла дебютна рекламна кампанія, яку на прохання Лі зняв культовий британський фотограф Тайрон Лебон. Його ода залитому сонцем літньому відпочинку вийшла у найбільш вдалий момент – похмурий і холодний січень – і одразу ж змусила всіх мріяти про канікули. Лі також є майстром кастомізування продуктів, що робить думку про інвестування в таку сумку значно привабливішою. І головне – клатч-хмара, який створюють у двох розмірах, є універсальним: він поєднується практично з усім, що вже є в гардеробі.
Хто носить цю сумку? Крім багатьох модних дівчат, вибір на користь клатча Bottega Veneta зробили і професіонали індустрії: від редакторів видань до баєрів великих платформ, в тому числі Тіффані Хсу з MyTheresa, стиліст Перніль Тейсбек і зірка streetstyle-оглядів Лінда Тол.
З чим носити такий клатч? Варто звернути увагу на те, що ця сумка має надзвичайно чудовий вигляд як складова повністю шкіряних образів, прекрасно доповнює силует шарудливої оversized-сорочки або ж об'ємних шортів-бермудів. Модель The Pouch – унікальний аксесуар, який як личитиме будь-якому образу, так і буде доречним для будь-якого приводу.
За матеріалами vogue.co.uk