До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Місце сили: екскурсія по міланських апартаментах у стилі 1930-х

Своє нове житло дизайнери Dimore Studio, Брітт Моран і Емільяно Сальчі обставили з кінематографічним розмахом.

Засновники Dimore Studio, Емільяно Сальче і Брітт Моран у внутрішньому дворі житлового будинку XIX століття, де розміщена їх квартира. Оздоблення стін виконане в тій же традиційній техніці, що і декор каміна у вітальні

"Тут практично нічого не змінилося, – проводить екскурсію по своїй новій міланській квартирі Брітт Моран. – Ми хотіли зберегти дух цього місця. Навіть коли оновлювали освітлення, використовували вимикачі 1930-х років". Разом з партнером Емільяно Сальчі Брітт очолює студію Dimore – у їхньому списку еклектичні інтер'єри бутика Fendi в Монте-Карло, ресторану Ceresio 7 на останньому поверсі штаб-квартири Dsquared2 і міланського концепт-стору Excelsior.

Реклама

Простору квартиру з великою вітальнею, двома спальнями і кімнатою для гостей в будинку XIX століття вони знайшли 2016 року через інтернет – і в'їхали туди вже через рік. "Ми любимо старі обжиті простори, тому вибирали об'єкт, який давно не перебудовували і не реконструювали". Колишні власники передали нерухомість у незайманому вигляді – останній раз квартиру ремонтували ще до Другої світової війни.

Гостьова кімната. Люстра Stilnovo, німецький диван 1930-х років, розкладна шафа Carlo de Carli, всередині якої заховане ліжко. На навісних полицях – збори кераміки з США

До облаштування житла нові господарі поставилися з особливою делікатністю: змінили вигляд тільки ванної кімнати, вбиральні та кухні. Місце однієї з вбиралень зайняла пральня, а кухня і їдальня помінялися місцями. В іншому дизайнери зберегли приміщення майже в первозданному вигляді – в тому числі і відреставрований камін у вітальні, виконаний в традиційній техніці гравіювання по мокрій штукатурці. "За місцевими законами ми не маємо права ним користуватися, – розповідає Брітт, – та й надто клопітке це заняття". Замість полін і дрантя глибокі ніші каміна тепер займають мідні чани, старовинні шкатулки і книги.

Їдальня. Чорний лакований стіл Carlo Scarpa, на ньому – колекція кришталевих чаш; стільці Osvaldo Borsani

"Для нас предмети інтер'єру грають таку ж роль, як колекції творів мистецтва, – розповідає Моран. – Де б ми не були, постійно купуємо нові об'єкти і рухаємо їх з одного простору в інший. Наша колекція зростає, але ми ніколи ні з чим не розлучаємося". Центральне місце в ошатній вітальні зайняв аскетичний квадратний стіл Fronzoni' 64 Анджоло Джузеппе Фронзоні, навколо нього розміщені диван De Padova і обтічне крісло Карло Молліно в оббивці приглушеного гірчичного кольору.

Брітт говорить, що зміна житла – майже професійна звичка. "При роботі з інтер'єрами у нас кожного дня народжуються нові ідеї, тому приблизно раз в 4-5 років з'являється бажання змінити картинку". У своїй попередній квартирі з високими стелями і темними теракотовими стінами, що була в модному районі Брера, Моран і Сальчі організували галерею – вона розміщена двері в двері з їх студією. Це приміщення справляє незабутнє враження: на стелях залишилися сліди витертого часом розпису, а м'яку напівтемряву розбивають круглі світильники з кольорового скла Анджело Лелії і отруйні квіткові візерунки на дивані Saporiti, обтягнутому текстилем Emilio Pucci.

При роботі з інтер'єрами у нас кожного дня народжуються нові ідеї, тому приблизно раз в 4-5 років з'являється бажання змінити житло

У новій квартирі Морана і Сальчі, що розташована на третьому поверсі, помітно світліше. Сонячні промені ковзають по блідо-зелених стінах вітальні, заливають китайські вази, ручні дзеркала і барвисту кераміку, якими заставлені всі доступні поверхні. У кутку на стіні висить авторський відбиток роботи Енріко Кастеллані – подарунок колишнього адвоката власників. Через віконний проріз від нього – вицвілий килим, витканий вручну з клаптів тканини мешканками марокканського села під керівництвом одного з друзів Брітта і Емільяно. На протилежній стіні, збоку від шовкового екрану, розвішані православні ікони в багатих срібних окладах. Вони куплені на аукціоні ***.

Спальня Емільяно. Ліжко Vittoria Frigerio, покривало Bipolar з колекції Progetto Tessuti (Dimore Studio). Книжкова шафа 1940-х років, стілець Carlo Mollino і трюмо дизайну Джо Понті. На передньому плані – дерев'яний стіл Alvar Aalto

Еклектичне зібрання Морана і Сальчі – це калейдоскоп предметів з різних місць і епох, що створює особливу, кінематографічну атмосферу: тут могли б жити нащадки "Леопарда" Вісконті або спадкоємці якоїсь ексцентричної італійської родини. Обстановка квартири точно передає стиль самих дизайнерів: бонвіванський, іронічний, але з вшануванням минулого.

"У нас немає особистого простору", – жартує Брітт. Після перших публікацій фотографій інтер'єру цієї квартири до власників почали звертатися замовники. Один з клієнтів так вражений, що попросив відтворити його для себе, і за мотивами свого житла Моран і Сальчі розробили проект однієї з кімнат клубу, який зараз будують у Дубаї.

Вітальня. Біля відреставрованого каміна – два крісла 1920-х років. На журнальному столі Fronzoni '64 – колекція старовинних японських дзеркал. Диван Raffles від De Padova і крісло дизайну Карло Молліно в оригінальній жовтій оббивці. Над диваном – бра авторства Сержа Муя, на підлозі – німецький килимок 1930-х років

"Ми обставляли цю квартиру так само, як радимо чинити нашим клієнтам: поєднували вінтажні знахідки, архівні об'єкти і предмети сучасного дизайну. Тільки так можна уникнути враження, що все це – новостворене". У Dimore Studio є своя лінія меблів, яку Моран і Сальчі щороку представляють на виставці Salone del Mobile.Milano. Але в новій квартирі предметів з авторської лінії – небагато. Об'єкт гордості власників – стелажі-трансформери з темного дуба в невеликій їдальні. Цю модель розробили спеціально під проект квартири, але незабаром вона увійде в колекцію меблів Dimore.

Ванна кімната, оброблена темним мармуром. Настінні світильники Stilnovo, табурет дизайну Ееро Саарінена

Незважаючи на гостинність власників, улюблені предмети в новій квартирі Морана і Сальчі заховані від сторонніх очей і поставлені в спальнях. У Морана – це старовинний триступіньчастий стенд, обтягнутий клаптями застарілого шовку. Його використовували для демонстрації зразків тканини (їх тут близько сотні) і тепер в як панно він висить під пластиковим склом. У спальні у Сальчі, теж під склом, помістилася частина оздоблення церковного вівтаря початку XIX століття – шовкова тканина розшита почорнілою від часу срібною ниткою. Така велика кількість релігійних атрибутів – звідки? Брітт усміхається: "Я люблю такі об'єкти – вони володіють вищою силою. Знаєте, але ж ця квартира – наш притулок".

Текст: Веня Брикалін

Фото: Christophe Coenon

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.