До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Тімбілдинг по-шведськи: Oriflame провів три заходи в Одесі

Promotion

Oriflame – всесвітньо відомий шведський б'юті-бренд, який об'єднує чотири головні компоненти успіху: турботу про навколишнє середовище, інновації, надійність і високу якість продукції. Розповідаємо, що потрібно знати про компанію.

Реклама
Філософія бренду

Головний меседж компанії – "Краса як спосіб життя". Oriflame вважає, що краса – це не тільки зовнішність, а віддзеркалення стилю життя, внутрішнє самопочуття і гармонія внутрішнього і зовнішнього. Правильний спосіб життя – краса зсередини.

Інновації

Б'юті-бренд пропонує косметику, основану на безпечних натуральних інгредієнтах, клінічно доведеній ефективності, наукових досягненнях і шведській якості. Лінії NovAge і Ecobeauty – це результат майже 50 років досвіду, розробок і досліджень, а також турбота про природу. Понад 100 вчених працює над створенням засобів, які зберігають молодість і сяйво шкіри.

Oriflame піклується не тільки про зовнішню красу, а й про здоров'я своїх клієнтів. Унікальна лінія Wellness включає продукти, вітаміни, харчові добавки, розроблені і протестовані шведськими вченими і дієтологами. Роботу над Wellness проводять в науковому центрі Ігелеса в Лунді. В Oriflame вірять, що здоровий спосіб життя благотворно впливає і на самопочуття, і на зовнішність.

Всю продукцію Oriflame випускають на основі натуральних інгредієнтів, більшу частину яких складають рослинні екстракти. Всі компоненти відповідають найсуворішим екологічним нормам і не завдають шкоди навколишньому середовищу.

Благодійність

Oriflame веде активне соціальне життя і щорічно бере участь в благодійних проектах по всьому світу. Компанія є співзасновником Всесвітнього дитячого фонду, основаного під патронатом королеви Швеції. Фонд допомагає бездомним дітям, та тим, що зазнали насильства або живуть в дитячих установах. Наприклад, частину коштів, виручених від продажу аромату Tenderly Promise, спрямовують до Фонду.

В Україні бренд співпрацює з благодійним фондом "СОС Дитячі Містечка", який працює з проблемними сім'ями і намагається не допустити, щоб діти потрапляли на вулиці. Oriflame також співпрацює з фондом "Пігулки" і надає підтримку дітям, які борються за своє здоров'я.

Team Building

Oriflame піклується не тільки про своїх клієнтів, але і мотивує партнерів. Щорічно компанія проводить конференції в мальовничих куточках планети і вечірки на цікавих локаціях.

У вересні 2018 компанія Oriflame провела три грандіозних заходи в Одесі: банкет директорів, бізнес-конференцію і вечірку менеджерів. І все це за два дні. На кожному святі були присутні більше тисячі осіб.

Банкет директорів отримав назву "Революція кольору". Його провели на одній з найяскравіших локацій Одеси – Морському вокзалі. Спеціально для івенту був побудований вражаючого розміру намет, який вмістив понад тисячу гостей. Компанія нагородила лідерів Oriflame: 200 осіб отримали зі сцени сертифікати на загальну суму $ 300 тис.

Для учасників підготували насичену програму: аперитив на окремому пірсі, де можна було спостерігати захід, шоу-програму, виступ балерин. Свято прикрасила Тіна Кароль в супроводі балету. Співачка порадувала шанувальників виконанням своїх найкращих хітів. На івенті Oriflame поставив рекорд України за найбільший зал з 3D-проекцією.

Наступного дня бренд провів бізнес-конференцію під назвою "PROкачка". За добу намет перебудували під новий формат. На конференції виступили спікери, в тому числі, ресторатор Діма Борисов і Катрін Алакбаров, віце-президент і глава регіону України, Центральної Азії, Монголії і Молдови, керуючий директор "Оріфлейм Україна". Вони поділилися своїми знаннями, секретами успіху і прийомами ведення бізнесу. Вечудим конференції був директор з маркетингу та продажу "Оріфлейм Україна" Віктор Афонін.

<b>орифлейм гори в аду</b>

Свято Oriflame завершилося вечіркою в найвідомішому одеському клубі Ibiza. Гості розважалися до ранку під сети найкращих ді-джеїв країни. Хедлайнером свята став Макс Барських. Як минула вечірка, можна подивитися в галереї.

<b>ибица орифлейм</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.