RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Чому Moët & Chandon Ice Imperial вибирають на головних курортах світу

19 серпня 2021

«Ми п’ємо шампанське, коли нам добре, а добре нам, коли ми відпочиваємо», — впевнені в Moët & Chandon — виробнику шампанського №1 у світі, нагадуючи нам, що саме з бульбашками в келиху ми святкуємо будь-які наші перемоги — і маленькі, і великі. Цього року Moët & Chandon Ice Imperial — напій, який особливо виразно асоціюється з відпочинком, святкує 10-річчя. Що про нього треба знати, vogue.ua розповів Іван Бачурін, бренд-амбасадор Moët & Chandon в Україні.

Як з’явилося шампанське Moët & Chandon Ice Imperial

У 2008 році в Moët & Chandon задумалися над тим, як поліпшити процес споживання шампанського, що запропонувати споживачеві нового. Шампанське — напій, який насамперед асоціюється з відпочинком, тому дослідження проводили на Лазуровому березі — місці, де люди відпочивають, насолоджуються життям і почуваються особливо добре.

Під час цих спостережень у Moët & Chandon звернули увагу на те, що напою тут складно було зберегти початкову температуру через спекотний клімат. Не допомагали навіть спеціальні кулери, а клієнти самі додавали в келихи лід, який допомагав зберегти потрібну температуру, але водночас заповнював водою шампанське. Бренд відразу ж почав працювати над розв’язанням проблеми?

Що вирізняє Moët & Chandon Ice Imperial

Унаслідок тривалих експериментів у 2011 році було створено новий асамбляж для Moët & Chandon Ice Imperial — першого шампанського у світі, яке потрібно подавати з льодом. До нього також ввійшли три класичні для регіону Шампань сорти винограду — шардоне, піно нуар і меньє, але тут використано менше резервних вин, може відрізнятися віковий зріз і теруар.

Таємниця Moët & Chandon Ice Imperial полягає в тому, що коли ви наливаєте його в келих і додаєте лід, то в процесі наповнення водою виходить класичне шампанське Moët & Chandon Brut Imperial. Попри первинну солодкість і насиченість під час взаємодії з льодом Moët & Chandon Ice Imperial тішить споживача своєю фруктовою свіжістю, збалансованою кислотністю, легкістю й освіжним настроєм.

Ще одна відмітна візуальна ознака Moët & Chandon Ice Imperial — біла пляшка. Спеціальну плівку було придумано не тільки як ефектний візуальний жест — передусім вона захищає шампанське від прямих сонячних променів і допомагає йому зберігати відповідну температуру.

Про Moët & Chandon Ice Imperial Rose

У 2018 році бренд розширив лінійку, додавши до неї Moët & Chandon Ice Imperial Rose. Одна з причин цього рішення — постійне зростання попиту на рожеві вина в усьому світі. Глобальна зміна клімату впливає на смакові звички людей — підвищення середньорічних температур зменшує споживання червоних вин, а рожеві вина мають  глибший і цікавіший букет, ніж білі. До того ж їх комфортно пити в спекотну погоду. Якщо раніше загальносвітова кількість рожевого шампанського становила 5%, то сьогодні 20%, а в Moët & Chandon нині ця цифра сягає 35%.

Як подавати Moët & Chandon Ice Imperial

Moët & Chandon Ice Imperial рекомендується подавати в класичному винному келиху тюльпаноподібної форми, у який легко вміщаються потрібні 4—5 кубиків льоду. Келих має вкритися легкою памороззю — це означає, що шампанське досягло правильної температури, а всередині на вас уже чекає класичний смак Moët & Chandon Brut Imperial — шампанського з високою оцінкою в 91 бал згідно з престижним рейтингом Wine Spectator.

Подавати Moët & Chandon Ice Imperial найкраще з фруктами, але не цитрусовими, що мають досить різкий і агресивний смак. Ідеально згодяться ягоди або кісточкові фрукти.

Нагадаємо, шампанським може називатися ігристе вино, виготовлене тільки у французькій провінції Шампань. Над створенням справжнього шампанського винарі Moët & Chandon працюють не менш як три роки, що робить кожну випущену під цією назвою пляшку зразком бездоганної якості та смаку. Виноградники Moët & Chandon — найбільші в Шампані, всю сировину збирають вручну, а однією з перших клієнток Дому була сама Маркіза де Помпадур — жінка, яка точно розумілася на понятті art of celebration ще двісті років тому.

Ще в розділі Lifestyle

Популярне