RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Як створити розкішний букет: поради флориста. Частина 1

02 травня 2020

Коли весна проходить повз, а весь свій час ми проводимо вдома, особливо гостро хочеться живих квітів. Спеціально для Vogue UA флористка, засновниця студії @pepperrose.studio Юлія Борисенко створила 7 варіантів квіткових композицій, які реально повторити в домашніх умовах.

@pepperose.studio
Bouquet #1

«Для цієї композиції я використала широку керамічну вазу 60-70-х років, inspired by Constance Spry, яку знайшла на одному з античних маркетів Лондона, — розповідає Юлія Борисенко. — Люблю змішувати квіти з гілками й зеленню соковитих трав’янистих відтінків, бажано декількох різновидів, тоді композиція має натуральніший вигляд — у природі все росте хаотично, переплітаючись. Беремо високі розлогі гілки евкаліпта, аромат якого переносить в евкаліптові ліси й левади Мадейри, де я була цієї зими. Розміщуємо гілки, граючи з висотою й глибиною, — так, як вони ростуть у своїй природній стихії».

@pepperose.studio

«Люблю незвичні для ока, яскраві квіти. Для цієї композиції я вибрала рідкісні для України лимонно-жовті Fritillaria Lutea, які часто зустрічала в Англії й Нідерландах. Замовлення доставляли з Нідерландів, і тепер можна милуватися екзотичними квітами. Вони відіграють роль face flowers у композиції — колірні плями, акценти, що ваблять око». 

@pepperose.studio

«Ефект bushy vase, об’ємної композиції, отримуємо, додаючи різні типи зелені. У моєму випадку це насичений зелений T-grass, ароматні зелені гілки аґрусу й кілька гілок квітучої черешні. Глибини й контрасту досягаємо за допомогою пурпурових гіацинтів і підтримуємо колірну тональність оксамитовою текстурою еустоми».

Порада

Як зрозуміти, який відтінок добре доповнюватиме композицію? — Придивитися до різноманіття відтінків кожного з уже наявних у композиції елементів. Візьмемо евкаліпт. Його відтінки йдуть від сталевого зеленого до пурпурно-шоколадного. Саме такого, як у Fritillaria Persica й Fritillaria Elwesii Black, які ми розмістимо в центр композиції, у такий спосіб надавши їй глибшого й драматичнішого характеру. Білий завжди додає свіжості, легкості й виграшно підкреслює будь-які наявні кольори композиції. Сьогодні я використовую білі нарциси й Dicentra Alba, чиї суцвіття як серця, розкидані на гілці, немов краплі весняного дощу.

Bouquet #2
«Я люблю поєднувати сучасне бачення західного флористичного світу й розмірені, дуже регламентовані традиції японської ікебани. Вперше з мистецтвом ікебани мене познайомив викладач і співзасновник London Flower School, де я навчалася, Вагнер Кройш, — і я закохалася в цей напрям з першого погляду. Предметніше я вчилася ікебани в лондонського гуру, засновниці Sogetsu School of Ikebana London місіс Ікуйо Моррісон».
@pepperose.studio

«Для мене ікебана подібна до медитації, де композиція й робота з простором набувають нового сенсу. Кожен кут, поворот стебла й градус його нахилу мають значення. Це певні правила, дотримуючи які, можна зробити композицію, навіть якщо ви маєте всього три квітки».

@pepperose.studio

«Звісно, це західноєвропейська інтерпретація ікебани, з дуже вільним стилем трактування. Але все ж чистота й мінімалізм відсилає до японського мистецтва».

@pepperose.studio

«Для цієї композиції я використала низьку мідну чашу, подібну за формою до традиційного японського контейнера для ікебани суїбана, а також пі-холдер або кензан, як називають його в Японії, — пристрій для закріплення стебел».

@pepperose.studio

«Люблю Allium за геометричність і архітектурність форми. За допомогою його круглих бузкових шапок композиції можна надати будь-якої форми та настрою. Головне — не забувати про роботу з висотою. І тут немає чого додати — 'Just play with flowers, have fun and enjoy the process', — як говорили мої лондонські вчителі, тобто грай з квітами й насолоджуйся процесом. Контраст можна підтримати, не тільки кольором, але й формою. На противагу суворим лініям аліуму, я вирішила додати повітря й легкості звивистим стеблам Dicentra Alba, усипаним білими краплями-серцями».

Bouquet #3

«Для цієї композиції я вибрала досить невелику й вузьку вазу того ж періоду ар-деко, знайдену там само, десь у Лондонських закутках. Цю композицію мені захотілося зробити моноколірною, підкресливши неймовірну красу японського Ranunculus Romance і зробити акцент на його великих квітках і довгих граційних ніжках».

@pepperose.studio

Домінантним є ніжний біло-рожевий, який підкреслює густу зелень. Почнемо з надання форми й густоти композиції за допомогою зеленого листя Aralia (замість них можна використовувати будь-яке інше листя насиченого зеленого відтінку).

@pepperose.studio

Додаємо ранункулюси й вибудовуємо композицію, не забуваючи використовувати різну висоту стебел, розміри бутонів і нахили стебел. Гра з усіма цими параметрами надає композиції природності, створюючи відчуття саду. 

@pepperose.studio

У цій композиції задають чіткість ліній і динаміку рожеві Nerine. Відтінок один в один збігається з ранункулюсами й підсилює насиченість основного кольору композиції. Коли Nerine розпускаються, їхні квіти стають ажурними й подібними до різьблених крил метеликів.

@pepperose.studio

Підсилюємо відчуття невимушеного розлогого саду, додаючи T-grass і кілька гілок солодкого горошку, який повторює відтінок ранункулюсів. 

Bouquet #4

 «Іноді хочеться зробити щось дуже просте, легке, що вабитиме око. Композиція якраз про це. Проста, тому що ґрунтується всього на двох різновидах квітів, вабить — оскільки збудована на дуже контрастній колірній схемі». 

@pepperose.studio

 «Оксамит пурпурової еустоми й холодний, зі світними мармуровими прожилками, солодкий горошок, одна з найтендітніших, найграційніших і найулюбленіших весняних квіток. Як і в будь-якій композиції гра з висотою й кутом вирішує все». 

@pepperose.studio

 «Об’єму й насиченості композиції додали листки-голки від нарцисів». 

Ще в розділі Lifestyle

Популярне