Кращі з кращих: головні аромати великих парфумерних Будинків

16 жовтня 2018

Останнім часом мережа вибухає повідомленнями: "Марка N представляє новий аромат перший за 20 років". І всі збентежені: півроку не минає, щоб марка N не випустила фланкера ще одну версію свого парфуму. Розповідаємо, що таке Pillar Fragrance, що таке фланкер, яка між ними різниця і які аромати-флагмани тримають на плаву парфумерну спадщину великих Будинків.

Термінологія

Pillar Fragrance – аромат-стовп, на якому ґрунтується благополуччя бренду. Його найкраще впізнають покупці, в його підтримку інвестують найбільші бюджети, він приносить в подальшому левову частку прибутку. У кожної марки свій pillar, до якого додається "обличчя", легенда, філософія. Саме до цього аромату будуть випускати  лінії для ванни і допоміжні продукти. Саме до нього і робитимуть фланкери. 

Фланкер – це продовження парфумерної історії, аромати, випущені в підтримку (і для розвитку) основного парфуму. Сюди належать: 'eau', 'sport', 'chic', 'blossom', 'extrait' і так далі. Наприклад, Bleu de Chanel – основний аромат, pillar fragrance, а Bleu de Chanel Eau de Parfum і Bleu de Chanel Parfum – фланкери до нього. Найчастіше "обличчя" фланкеру залишається колишнім – як це було у випадку з Гаспаром Ульєлем. Але можливі й варіанти: так, обличчям аромату Givenchy Irrésistible була Лів Тайлер, потім представили лінію Live Irrésistible, презентувати яку доручили Аманді Сейфрід. У 2017 бренд почав співпрацювати з французькою актрисою Лу де Лааж.

Згадаймо головні аромати великих Будинків.

Dior

У Dior – три головних жіночих аромати-стовпи: Miss Dior, J'adore і Joy. Перший – вшанування кутюрної спадщини Будинку і ода любові, другий – позачасова елегантність і жіночність. Третій – розкіш і щастя.

Miss Dior вперше випустили 1947 року і відроджений знову 2005-го, завдяки запуску Miss Dior Cherie. З 2010 року обличчя аромату – актриса Наталі Портман.

Miss Dior, 1947, у флаконі-амфорі з кришталю Baccarat, Dior

J'adorе, композицію на основі білих квітів і фруктів, представляє Шарліз Терон. З моменту запуску 1999 року вийшло близько 20 фланкерів. Деякі з них доступні до сих пір, деякі виходили в обмеженому тиражі. 

Шарліз Терон в рекламній кампанії J'adore In Joy, Dior 2017
La Vie Est Belle, Lancôme

Композиція: солодка, з нотами пачулі, праліне, ірису, бобів тонка, жасмину і флердоранжа.

Обличчя: Джулія Робертс.

Джулія Робертс в промо La Vie Est Belle L'Eclat, Lancome, 2017

Легенда: аромат, який дарує щастя і стверджує: життя прекрасне.

Парфумери: Олів'є Польж, Домінік Ропіон, Анн Фліппо.

Флакон: якщо дивитися на нього анфас, то можна побачити вигин, що нагадує про вигнуті в усмішці губи. Це неявне нагадування про усмішку Джулії Робертс, беззмінного амбасадора La Vie Est Belle.

La Vie Est Belle, Lancome

Рік випуску: 2012.

Кількість фланкерів: 17 (включно з лімітованими випусками).

Остання версія: La Vie Est Belle Lady Pink Limited Edition.

Композиція залишилася незмінною, а флакон прикрашений рожевими буквами в стилі графіті роботи Леді Пінкі, першої графіті-художниці.

Si, Armani

Композиція: основана на впізнаваній ноті листя і нектару чорної смородини, ванілі, пачулі.

Обличчя: Кейт Бланшетт.

Кейт Бланшетт в промо Si, Armani

Легенда: аромат, який розкриває внутрішню свободу жінки – і сміливість сказати «так» новим можливостям, почуттям і відкриттям.

Парфумер: Крістін Нажель.

Флакон: модерністський флакон, спочатку – пудрового кольору. Непрозорий, з кришечкою-знаком нескінченності.

Si, Armani, 2013

Рік випуску: 2013.

Кількість фланкерів: 13.

Остання версія: Sì Passione.

Si Passione, Giorgio Armani

Нектар чорної смородини змішаний з соком груші, приправлений рожевим перцем. Квіткове серце відкривається нотами свіжих прозорих троянд, геліотропа і абсолю жасмину. Втримати це буяння допомагають кедрові і ванільні ноти. Для останньої версії флакон Sì Passione покрили зсередини яскраво-червоним лаком, прикрасили горлечко золотистим кільцем, символом вічності. Над флаконом працювала Жюлі Массі.

La Petite Robe Noire, Guerlain

Композиція: фруктова, гурманська і східна. Головний акорд – Герлінад, в якому є ірисовий корінь, ваніль з Коморських островів, цитрусові, іланг-іланг, троянда, жасмин.

La Petite Robe Noire, Guerlain, 2009

Обличчя: скетч роботи дуету паризьких художників Кюнтцель і Дега, мультиплікаційний персонаж – маленька чорна сукня. З випуском кожного нового фланкера плаття перетворюється: то набуває рукави-ліхтарики і кокетливий пояс, то його прикрашають пір'ям, то стає довгим до підлоги, то обзаводиться курткою-косухою.

Легенда: сімейство ароматів, здатне утворити повноцінний парфумерний гардероб.

Парфумер: Дельфіна Джелк. Надалі над фланкером вона працювала з Тьєррі Вассером, або Тьєррі, штатний "ніс" Guerlain, працював над ними самостійно.

Флакон: увінчаний ковпачком-серцем. Натхненний архівним флаконом Guerlain з кришталю, які придумав Раймон Герлен, нащадок засновника Будинку, і Жорж Шевальє, дизайнер Baccarat.

Рік випуску: 2009.

Кількість фланкерів: 25 (включно з лімітованими версіями). 

Остання версія: Black Perfecto by La Petite Robe Noire Eau de Toilette Florale.

Black Perfecto by La Petite Robe Noire Eau de Toilette Florale, Guerlain, 2018

Аромат присвячений байкерській куртці і розкриває несподівані межі грасської троянди-сентіфолії за допомогою нот шкіри, чорного чаю, мигдалю і чорного мускусу. «Для отримання 1 кг ефіру методом парової дистиляції потрібно 3000 кг рожевих пелюсток», – нагадує Будинок, який з тремтінням ставиться до своєї ароматної сировини.

Mon Guerlain, Guerlain

Композиція: глибокий, потужний, жіночний. У ній: цитрусові, жасмин, ваніль та австралійський сандал. Важлива нота – лаванда Карла, яка підкреслює чистоту і свіжість композиції, чим продовжує традиції Будинку Герлен. Лаванда – знаковий для Будинку інгредієнт, вона трапляється в ароматах від Jicky (1889) до парфумованих версій Mon Guerlain 2017-2018 років.

Обличчя: Анджеліна Джолі.

Анджеліна Джолі, обличчя Mon Guerlain 

Легенда: аромат, який можна зробити своїм ольфакторним підписом. Втілення жіночої сили і краси.

Парфумери: Тьєррі Вассер і Дельфіна Джелк.

Флакон: квадрілоб з історичної спадщини Guerlain, 1908. Кришечка прикрашена різьбленням, що нагадує чотирилисник. Шийка декорована стрічкою, яку змінюють залежно від релізу.

Mon Guerlain, Guerlain, 2017

Кількість фланкерів: 3 (включно з лімітованими версіями).

Остання версія: Mon Guerlain EDT.

Mon Guerlain EDT, Guerlain

Цитрусова східна туалетна вода набула більш енергійне і свіже звучання завдяки ноті мандарина, бергамота і груші. Ноти серця включають неролі і пелюстки жасмину самбак. У базі: союз ірису, австралійського сандалу і чуттєвої ванілі.

L’Interdit, Givenchy

Композиція: двоїста – білий квітковий букет з нотами апельсинового кольору, жасмину, туберози, відтінений похмурими ветивером і пачулями.

Обличчя: Руні Мара.

Руні Мара для L’Interdit, Givenchy, 2018

Легенда: запрошення розсунути межі можливого, випробувати заборонені почуття. Нагадування, що часто справжні кордони – всередині, а сміливість – ключ до свободи.

Парфумери: Домінік Ропіон, Анн Фліппо, Фанні Бал.

Флакон: триб'ют оригінальному флакону 1957 року – строгий, втілює м'яку силу (форма – округлений прямокутник). У флакона подвійне дно, щоб підкреслити дуальність аромату.

L’Interdit, Givenchy, 2018

Рік випуску: 2018.

Кількість фланкерів: 0.

Остання версія: власне, сам аромат відкриває нову парфумерну сторінку бренду, засновану ще 1957 року, коли Юбер де Живанши створив однойменні духи для Одрі Хепберн.

Одрі Хепберн та історичний флакон L'Interdit 1947 року
Opium, YSL

Композиція: первісна композиція 1977 року була східно-квітковою і включала: чорнобривці, мандарин, жасмин, гвоздику, ваніль, пачулі, дерево і спеції. 2009 року вона змінилась: бергамот, цитрусові, жасмин, троянда, присмачена зірочками гвоздики, ваніль, амбра і пачулі.

Обличчя: у різні роки представляти аромат довіряли топ-моделям: Джеррі Голл (1977), Лінді Євангелісті (в 80-х і 1995), Настасії Урбано (1992), Кейт Мосс (1994 і 2003), Наталії Семановій (1999), Софі Даль (2000), Маріїкарлі Босконо (2006), Малгоше Белі (2007-2008), Карен Елсон (2009), Мелані Тьєррі (2010), Еді Кемпбелл (2014 року), Зої Кравіц (з липня 2018).

Джеррі Голл
Настасья Урбано, 2010
Кейт Мосс, 2003
Кейт Мосс, 1994
Лінда Євангеліста, 1998
Маріякарла Босконо, 2006
Наталія Семанова, 1999
Софі Даль, 2000
Еді Кемпбелл, 2016
Еді Кемпбелл, 2014
Еді Кемпбелл в рекламі Black Opium Floral Shock, 2017
Зої Кравіц, 2018

Легенда: аромат, створений, щоб порушувати правила.

Парфумер: над версіями аромату в різні роки працювали: Жан Амі, Жан-Луї Сьюзак, Альберто Морільяс і Онорін Блан, Наталі Лорсон, Марі Саламань.

Флакон: початкову форму флакона створив Ів Сен-Лоран під враженням від японської лакової шкатулки «інро» для зілля. Колись такі шкатулки носили підвішеними на поясі. Сучасний флакон символізує контраст між тінню і світлом. Його то покривають глітером, то тонують, то надають йому вигляд металіка.

Рік випуску: 1977.

Opium, YSL, 1977

Кількість фланкерів: 44.

Остання версія: Black Opium Eau de Toilette.

Black Opium, YSL

Вона іскриться нотами лимона, груші, білих квітів, кави і пачулі.

Good Girl, Carolina Herrera

Композиція: ласа, з нотами жасмину і туберози, а також смажених бобів тонка і какао.

Обличчя: Карлі Клосс.

Карлі Клосс в промо Good Girl Collector Edition, Carolina Herrera

Легенда: аромат сучасної, неймовірно впевненої в собі жінки, яка не зобов'язана відповідати чиїмось очікуванням і бути слухняною.

Парфумер: Луїза Тернер.

Флакон: фетишистська туфелька на екстремально високій шпильці. ЇЇ розробляли, щоб досягти wow-ефекту. Навіть ті, хто сумнівається в естетичній цінності флакона, згодні з тим, що він виконаний віртуозно. Розпилювач майстерно вмонтований в «задник» туфлі. Складну систему розпилення розробляли понад чотири роки, влаштувавши шістсот з хвостиком тестів.

Good Girl, Carolina Herrera, 2016

Рік випуску: 2016.

Кількість фланкерів: 5.

Остання версія: Good Girl Velvet Fatale.

Good Girl Velvet Fatale, Carolina Herrera, 2018

Праліне, какао, шоколад, боби тонка, мигдаль, ваніль і кава – і десь позаду білі квіти. Гурманський, ласий союз.

Chanel #5

Композиція: альдегіди, жасмин, троянда. Загалом, це був перший аромат, який не повторював звучання якогось кольору, а був абстрактним.

Обличчя: у різні роки обличчями аромату були жінки-легенди: сама Коко Шанель, Мерилін Монро, Карла Бруні, Бред Пітт, Жизель Бюндхен, Одрі Тоту.

Мадемуазель Шанель в рекламі №5, 1937

Легенда: позачасовий абстрактний аромат, який кожна дівчина може зробити «своїм» Chanel №5.

Парфумер: Ернест Бо. Над сучасними версіями трудився Жак Польж.

Флакон: Обриси флакона натхненні формою Вандомської площі, яку Коко Шанель бачила зі свого вікна в готелі Ritz. Флакон незначно змінювався, щоб відобразити дух часу, але, загалом, залишався незмінним.

N°5, Chanel

Рік випуску: 1921.

Кількість фланкерів: 12.

Остання версія: #5 Red Edition.

Chanel №5, Chanel, лімітований випуск
Gabrielle, Chanel

Композиція: оберемок білих квітів: ілангу, жасмину, туберози, апельсинового кольору, – в поєднанні з мускусом, нотами кремового сандалу, гіркотою мандарина, кислотою грейпфрута.

Обличчя: Крістен Стюарт.

Крістен Стюарт для Chanel, 2017

Легенда: світло, що йде зсередини, і допомагає ламати стереотипи.

Парфумер:  Олів'є Польж.

Флакон: Софі Легастелуа, глава відділу упаковки Chanel, пояснює, що використовували особливі технології – в результаті створили надлегке скло з підвищеною здатністю відбивати світло. Трубочка розпилювача виготовлена так, що залишається невидимою. Флакон не просто поміщений в коробку, а гніздиться в спеціальній паперовій формі-футлярі.

Gabrielle, Chanel

Рік випуску: 2017.

Кількість фланкерів: 0.

Остання версія: вона ж перша. 


парфюм · ароматы ·

Ще в розділі Парфуми

Популярне