Древо життя: новий аромат BOSS ALIVE
Аромат BOSS ALIVE допоможе залишитися собою і відчути красу моменту

BOSS ALIVE вийшов навесні, але по-справжньому його час прийшов тільки зараз. У прохолодному, вологому осінньому повітрі він розкривається особливо витончено і діє немов теплий глінтвейн — у ньому димні, теплі тони фруктів і спецій. Трохи п'янить. Зігріває. Бадьорить.

"Коли ви цінуєте особисте щастя, кожен момент набуває сенсу", — кажуть творці BOSS ALIVE. Повний радості, іскристий, він буквально закликає насолоджуватися життям.

Над ароматом працювала жіноча команда. Простий, але витончений флакон зі щільного скла, оперезаний золотистим обручем, створила німецька ювелірка Амелі Ріх; мініфільм за участю чотирьох зіркових дівчат (Емма Робертс, Бруна Маркезіні, Лора Херріер і Хлоя Беннет) зняла французька режисерка і сценаристка Ребекка Злотовськи; фотографиня Кольєр Шорр зафіксувала їх у кампейні.
Парфумерка Аннік Менардо каже, що хотіла наділити BOSS ALIVE рисами чоловічих ароматів. І підкреслити: він призначений для цілеспрямованої, енергійної, працюючої дівчини. "Я хотіла, щоб у цьому ароматі були деревні ноти і щоб дерев’яність була вираженою", — пояснює Аннік.

За чоловічі якості в BOSS ALIVE відповідають чебрець, білий кедр і оливкове дерево. Менардо вдалося надати аромату маскулінності — і водночас утримати баланс фемінного за допомогою сухої ванільної солодкості і тепла кориці. У поєднанні з нотами сливи, яблука, сандалу і чорної смородини вийшов магічний еліксир, з яким можна залишатися собою, але мати суперсилу. Аннік не приховує амбіцій: вона хоче, щоб ALIVE став парфумерною класикою. Нехай буде так.