До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Панночка і хуліган: аромати Carolina Herrera Bad Boy і Good Girl

Carolina Herrera випустила новий чоловічий аромат Bad Boy. Він складе ідеальну пару Good Girl – "туфельці", яка вийшла ще 2016 року і давно завоювала неймовірну популярність. Розповідаємо, що слід знати про ці аромати.

Bad Boy

Філософія аромату: порушуйте правила, вражайте, як блискавка. Good to be bad – це гасло поділяють чоловічий Bad Boy і жіночий Good Girl.

Реклама

Композиція: як і в Good Girl, реалізована ідея подвійності: яскраві ноти шавлії, зеленого бергамоту і перцю відтінені похмурими нотами бобів тонка, какао і амбри.

Пляшечка: блискавка.

Парфумери: креативний директор парфумерної лінії Carolina Herrera, Кароліна Еррера де Баез, і дует парфумерів Квентін Біш і Луїза Тернер.

Обличчя кампанії: британський актор Ед Скрейн.

Відео, яке зібрало майже 5 млн. переглядів на Youtube, зняв дует фотографів і режисерів Santiago & Mauricio. У ролику з'являється зірка рекламної кампанії Good Girl, Карлі Клосс.

Good Girl

Філософія аромату: нехай назва Good Girl нікого не вводить в оману. Ця вродлива дівчинка знає, чого хоче, і вміє досягати свого. Good to be bad – добре бути поганою – вирішили в Carolina Herrera. І завоювали світ.

Композиція: як і Good Boy, аромат – з подвійним змістом: нота чорної кави в компанії какао-бобів уособлює темну сторону жіночої сили і сексуальності; ноти жасмину самбак і туберози символізують світлу сторону жінки.

Флакон: туфелька.

Парфумер: Луїза Тернер.

Обличчя кампанії: топ-модель Карлі Клосс.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.