Колекція макіяжу Dior Backstage у BROCARD

12 листопада 2018

Promotion

У листопаді в мережі парфумерно-косметичних магазинів BROCARD з'явилися знамениті засоби Dior Backstage. Розповідаємо, що потрібно про них знати, і чому їх треба спробувати кожному.

Презентація лінії Dior Backstage. Фото: Сергій Буряк

Презентація відбулась у корнері Dior у ТЦ «Універмаг «Україна». Блогери під керівництвом професійних візажистів робили собі макіяж із засобів з нової лінії, філософія якої – професійна стійкість і простота нанесення, доступна навіть новачкам. Лінія складається з універсальних продуктів, кожен з яких є багатофункціональним, і які можна використовувати для кількох цілей. Як минула презентація, дивіться в галереї.

Факт №1

Коли Пітер Філіпс прийшов у Dior на посаду креативного директора по макіяжу, у нього був величезний досвід створення образів для модних шоу і зйомок у глянці – від Vogue до Dazed. На відміну від багатьох колег, які не працюють за лаштунками, а воліють зосередитися на розробці колекцій, відтінків і засобів (наприклад, Ніколя Деженн у Givenchy), Філіпс активно співпрацював з креативними директорами Dior – спочатку з Рафом Сімонсом, потім – з Марією Грацією К'юрі.

Пітер Філіпс за лаштунками DiorФото: Vincent Lappartient

Він створював б'юті-образи для показів і для рекламних кампаній Dior. А паралельно – розробляв косметику, яка була б однаково доречною для професіоналів і звичайних користувачів. Результатом його пошуків і тридцятирічного досвіду в індустрії стала колекція макіяжу Dior Backstage.

Колекція макіяжу DiorФото: Courtesy Dior

Факт №2

Набори косметики (або «палетки» на професійному сленгу візажистів) складали так, щоб у результаті вдався максимально практичний інструмент, яким могли б користуватися люди з різними відтінками шкіри і з різними навичками щодо макіяжу.

Пітер Філіпс за лаштунками DiorФото: Vincent Lappartient

Кольори поєднуються один з одним, добре нашаровуються і змішуються. Текстури і відтінки перевірені в умовах, наближених до бойових – зйомки, шоу, софіти, спорт, басейн, негода і т.д. Засоби – універсальні, кожен можна використовувати для кількох цілей.

t
Факт №3

Лінію Dior Backstage дійсно використовують за лаштунками показів Dior. Це видно з репортажних фотографій, які потрапляють в мережу після шоу.

Презентація лінії Dior Backstage
Фото: Сергій Буряк
Факт №4

У лінії Dior Backstage – 40 відтінків тональної основи Runway Proof (у BROCARD представлені 30 з них). У тональної основи повітряна текстура і формула на водній основі – під час контакту зі шкірою, вона підлаштовується до її природного відтінку.

Також у колекції Dior Backstage палетка хайлайтерів The Glow Face Palette, дві палетки для повік, палетки для контурингу і макіяжу губ, дві палетки для макіяжу брів Backstage Eye Palette – віск для закріплення і два відтінки тіней, 14 кистей для макіяжу.

Тональная основа для лица и тела Dior Backstage, Dior
Палетка для бровей Dior Backstage Brow Palette
Палетка для контуринга Dior Backstage Contour
Палетка Dior Backstage Glow: хайлайтер, шиммер и румяна
Кисти для макияжа Dior Backstage
Коллекция макияжа Dior Backstage
Палетка для глаз Dior Backstage Eye Palette
Палетка для глаз Dior Backstage Eye Palette
Палетка для макияжа губ Dior Backstage Expert Lip Palette
Палетка для контуринга Dior Backstage Contour
Палетка Dior Backstage Glow: хайлайтер, шиммер и румяна
Палетка Для Бровей Dior Backstage Brow Palette
Палетка Для Бровей Dior Backstage Brow Palette

Факт №5

Засоби Dior Backstage випускають в легких, практичних упаковках, ідеальних для транспортування. Тональні основи виробляють у прозорих флаконах мінімалістичного дизайну, а тіні і рум'яна забезпечені прозорими кришками, які дають змогу відразу бачити продукт і швидко вибирати потрібний тон.

Косметика з колекції Dior BackstageФото: Dior

Факт №6

В Україні лінія Dior Backstage представлена тільки у BROCARD – у київських магазинах «Універмаг «Україна» і «Арена-Сіті» та харківському ТРЦ «Караван». Для клієнтів BROCARD у корнері Dior працюють професійні візажисти – до 17 листопада 2018 року за умови купівлі декоративної косметики у магазинах BROCARD клієнти отримують запрошення на персональну makeup-сесію Dior Backstage в ТЦ «Універмаг «Україна», «Арена-Сіті» (Київ) або «Караван» (Харків).

Презентація лінії Dior Backstage. Фото: Сергій Буряк

бьюти-образ · Dior · макияж · Питер Филипс ·

Ще в розділі Makeup

Популярне