VOGUE UA CONFERENCE

Візажист Гуччі Вестман запускає власний бренд

15 лютого 2018

Гуччі Вестман, зоряний візажист, серед клієнток якого - Дженніфер Еністон, Джуліана Мур, Емілія Кларк і майже весь голлівудський бомонд, запускає власну лінію косметики​.

Гуччі Вестман з чоловіком Девідом Невіллом, дизайнером Rag&Bone

Вершина кар'єри будь-якого інсайдера б'юті-індустрії - власна лінія косметики. Така є у Сема Макнайта, Джона Нолетта, Крістофа Робена, Пет Макграт, Шарлотт Тілбері і багатьох інших. Гуччі Вестман в квітні цього року дебютує з запуском.

Створити свою лінійку макіяжу Гуччі допоміг досвід роботи за лаштунками модних показів (саме вона багато сезонів поспіль відповідала за образи моделей на шоу Rag&Bone і Marchesa), а також вражаюче портфоліо, в якому - обкладинки Vogue, досвід зйомок з іменитими фотографами, від Брюса Вебера і Патрика Демаршелье до Енні Лейбовіц і Маріо Сорренто, посаду арт-директора з макіяжу таких гігантів як Lancome і Revlon.

Гуччі Вестман з актрисою Емілією Кларк і стилістом з зачісок Семом Макнайтом, @gucciwestman

Б'юті-бренд називатиметься Westman Atelier. Під ним будуть виходити засоби для макіяжу, які доглядають за шкірою, включно з тональними засобами і хайлайтерами. Старт продажів призначений на квітень. Судячи з усього, Вестман розраховує повторити успіх Пет Макграт, засоби якої доступні тільки онлайн, і робить основну ставку на продаж через власний сайт, але косметику можна буде також купити в Нью-Йоркському Barneys.

Більше краси: Instagram @vogueua_beauty

Читайте також:

Кто из знаменитостей запускает бьюти-средства в 2017

Fenty Beauty: косметика від Ріанни

макияж · косметика · коллекции макияжа ·

Ще в розділі Б'юті-гід

Популярне