КУПИТИ КВИТКИ

Як минуло вручення премії L'Oréal-UNESCO "Для жінок у науці"

L'Oréal Україна та UNESCO провели церемонію нагородження лауреаток премії "Для жінок у науці". Програму започаткували в 1998, і завдяки їй понад 3800 талановитих молодих науковиць дістали визнання й підтримку в 110 країнах світу. П’ять з них стали володарками Нобелівської премії. Українську премію L'Oréal-UNESCO вручають учетверте.

"Світу потрібна наука, а науці потрібні жінки" — це слоган програми L’Oréal та UNESCO "Для жінок у науці", яка підтримує талановитих науковиць, заохочує їх обирати наукові професії та допомагає в кар’єрі. Для участі в премії жінки повинні мати науковий ступінь, наукові публікації в міжнародних журналах, бути соціально активними для популяризації науки.

Реклама.

Заявки збирають онлайн; кожну оцінює незалежне журі, до складу якого входять провідні науковці та науковці України — академіки. Журі вибрало десять фіналісток зі 172 кандидаток. Серед найпопулярніших напрямів, у яких працюють заявниці — математика (29 заяв), хімія (19 заяв), медицина (17 заяв) фізика (15 заяв), біологія (14 заяв), фізико-технічні проблеми матеріалознавства та енергетики (11 заяв), науки про Землю (6 заяв) та інші. Номінантки премії працюють із сенсорикою і нанотехнологіями; шукають способи переходу на водневу енергетику, яка залишатиме нульовий вуглецевий слід; працюють з фізикою та оптикою, щоб розв’язати проблеми квантової телепортації; мріють використовувати світлодіоди для трекінгу ракових клітин.

Лауреатками четвертого сезону премії в Україні стали: Ірина Беспалова, докторка технічних наук, старша дослідниця, Інститут сцинтиляційних матеріалів НАН України; Валентина Носенко, кандидатка фізико-математичних наук, Інститут фізики напівпровідників ім. В.Є. Лашкарьова НАН України; Ірина Сулим, кандидатка хімічних наук, старша дослідниця, Інститут хімії поверхні ім. О.О. Чуйка НАН України.

"У кар’єрі науковиці стикаються з упередженнями з приводу їхньої ролі в науці. З 1998 року Фонд L'Oréal і UNESCO об’єдналися, щоб боротися зі стереотипами, підтримувати талановитих науковиць і заохочувати молодих жінок обирати наукові професії", — каже Катерина Захараш, директорка L'oreal з питань корпоративних комунікацій.


Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.