До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Я це люблю: McDonald's і попкультура

Всесвітню популярність корпорації McDonald's можна пояснити її величезними інвестиціями в маркетинг. Компанія вміло застосовує комбінацію традиційних і цифрових стратегій для просування свого бізнесу серед широкого кола споживачів у всьому світі. Попри те, що за останні два десятиліття різноманітні бренди й компанії активно залучають інфлюенсерів до реклами, McDonald's застосував особливо цікавий підхід до цієї тенденції — співпрацюючи з найпопулярнішими попзірками, створив величезний ажіотаж навколо своєї продукції.

Майкл Джордан х McDonald's

Мережа швидкого харчування вже давно спирається на широкі культурні аспекти. Перша співпраця McDonald's зі знаменитістю датується 1992 роком. Тоді компанія назвала страву на честь мегазірки баскетболу Майкла Джордана. McJordan Combo Meal коштував 2,49 долара. Перемотайте майже на 30 років вперед — і от McDonald's відродив точнісінько цю саму стратегію в партнерстві з репером та іконою попкультури Тревісом Скоттом. Складно уявити кращу платформу для популяризації свого продукту, ніж гіп-гоп арена, що має найприроднішу та найамбітнішу схильність до мерчандайзингу.

Реклама
Тревіс Скотт х McDonald's

Невдовзі після колаборації з Тревісом Скоттом, у жовтні того ж року, колумбійський регетон-співак J Balvin випустив власну страву в меню McDonald’s. Вже у червні 2021 року McDonald's знову представив неймовірно популярні позиції зі всесвітньо відомим K-Pop-гуртом BTS, випустивши анімацію із зображенням шматка розтопленого масла, щоб рекламувати сингл гурту — Butter. Кліп Butter зміг зібрати понад десять мільйонів переглядів за перші тринадцять хвилин після релізу, а пісня набула ще більшої популярності й стала саундтреком до рекламної кампанії BTS McDonald’s.

BTS х McDonald's

Окрім того, до моменту, як у 2020-х McDonald's з головою поринув у співпрацю з інфлюенсерами, у 2014 році неабиякий резонанс викликала дебютна колекція Джеремі Скотта для Moschino. Однією з тем колекції дизайнер вибрав мережу ресторанів швидкого харчування McDonald's, а миттєвий випуск колекції після показу став продовженням асоціації "швидка їжа – швидка мода". Капсульна колекція тоді охоплювала стьобані червоні сумки з жовтими деталями, светри зі стилізованою літерою M, рюкзак і футболку, в якій Джеремі Скотт вийшов на поклін у фіналі шоу.

MoschinoMoschino

Після успіху колекції Moschino, яка в іронічній формі обігравала атрибутику McDonald's, компанія об’єдналася з паризьким концепт-стором Colette для створення невеликої спільної колекції. До неї увійшли футболки, сумки з текстилю та різноманітні аксесуари – від блокнотів до чохлів для телефонів. Поєднують усі ці речі тематичні принти, що ілюструють головні страви з меню McDonald's – чизбургери, картоплю фрі, морозиво.

Colette х McDonald's

Врешті, компанії мають створювати природні, але творчі способи впливу на клієнтів. З огляду на сучасну одержимість суспільства знаменитостями, McDonald's використав цю вразливість ринку як маркетингову стратегію й запропонував клієнтам відчути смак стилю життя зірок у доволі простий та бюджетний спосіб.

Не следуй за модой — ощущай её

Подписаться

Еще в разделе

Популярное на VOGUE

Продолжая просмотр сайта, вы соглашаетесь с тем, что ознакомились с обновленной политикой конфиденциальности и соглашаетесь на использование файлов cookie.