Відзначити теплу пору осені хочеться з комфортом у позачасових стильних речах. На щастя, стрімкий розвиток попкультури та соціальних рухів став поштовхом до появи легкого та безтурботного стилю.
Алессандра Амброзіо у фан-футболці рок-гурту Def Leppard
Пропагуючи свободу та життя в задоволення, футболки із графічними принтами вперше набули широкої популярності в 1970-х роках. The Rolling Stones, AC/DC, Metallica та інші визначні рокгурти почали створювати футболки із зображеннями своїх музичних альбомів для шанувальників.
Джон Душамел у фан-футболці рок-гурту Prince and the Revolution
Зараз цей яскравий стилістичний прийом урізноманітнює вбрання не лише прихильників виконавців — він став повноцінним елементом гардероба світових зірок. Знаменитості стилізують мерч-футболки не лише у повсякденні образи, але й одягають їх для особливих подій. Так, Скай Феррейра обрала принт з хіп-хоп виконавцем 2Pac для червоного хідника, Кая Гербер одягла футболку метал-гурту Metallica в комбінації з виразними леопардовим принтом, а Кейт Мосс зробила свій офіційний образ розслабленим, поєднавши мерч одного з найвідоміших рок-гуртів AC/DC із класичним брючним костюмом.
Кайя Гербер у фан-футболці метал-гурту Metallica
Кейт Мосс у фан-футболці рок-гурту AC/DC
Кендалл Дженнер у фан-футболці метал-гурту Slayer
Альтернативою іноземним альбомам стали культові зображення українських музичних творів 1990-х в колекції JUL — "Українська Хвиля". Бренд пропонує не лише урізноманітнити образ, але й ближче познайомити українців з автентичною попкультурою, що була свого часу недооціненою.