Забудьте про Barbiecore: серця стали новим модним підписом брендів. Цей милий елемент миттєво додасть свіжості будь-якому вбранню. Ще у квітні 2021 року Алессандро Мікеле, який тоді очолював Gucci, представив на подіумі сумку в анатомічній формі серця, яку вважали символом романтизму. Цю деталь пізніше можна було побачити в силуетах багатьох брендів, зокрема Chanel, які для свого весняно-літнього показу 2022 року оздобили нею сумки з коштовностями, надихнувшись культовим виробом, створеним Карлом Лагерфельдом для Дому в 1995 році.
У 2023-му серця прикрашають як одяг, так і аксесуари – навіть у 3D-формі. Прикладом можуть стати Moschino: Джеремі Скотт, відомий своєю трансгресивною та барвистою модою, у колекції весна-літо 2023, яка віддала почесне місце символу кохання, запропонував грайливу "дуту" версію. З іншого боку, Acne Studios прикрасили деякі свої сукні, що повторюють вигини тіла, вишитими сердечками.
Деякі дизайнери прикрашають свої творіння сердечками більш витончено. У передосінньому показі 2023 року Chanel запропонували гранжеву чорну безрукавку з вишивкою, а Casablanca вписали в бюстьє однієї зі своїх суконь серце з п’яти відтінків.
Знаменитості одразу ж підхопили новий тренд. Очолює список Тіна Кунакі, яка однією з перших обрала сумку Coeur d'Alaïa під час відпустки в Копакабані в Бразилії, щоб відсвяткувати Новий рік.
А оскільки серця зʼявляються і у прикрасах, минулого сезону Кайлі Дженнер обрала кольє від Schiaparelli, щоб відвідати показ Деніела Розберрі. Блискучий чорний анатомічний об’єкт бажання був представлений у колекції Haute Couture осінь-зима 2022/2023.
Текст: Alexandre Marain
За матеріалами vogue.fr.