Поки мода 2000-х знову набирає обертів, трендом стає ще одна вінтажна тенденція: замість класичної білої футболки цього року в світло софітів виходять моделі з написами, слоганами або логотипами. Мода — це спосіб голосно заявити про свій настрій або передати послання, і що зробить це краще, аніж базова й незамінна футболка?
Річ-маніфест, яка використовується для демонстрації особистих або навіть політичних послань, футболка зі слоганом тріумфально повертається цієї весни, додаючи образам нотку фантазії та ностальгії. Від зухвалих висловів до іронічних заяв: цей елемент гардероба знову стає способом висловити свою думку. Знаменитості вже підхопили хвилю: Вікторія Бекгем, Гейлі Бібер та Дуа Ліпа доводять, що стиль і меседж можуть йти пліч-о-пліч.
Найяскравіший приклад — варіант від Вікторії Бекхем. Ще у 2017 році вона реагувала на закиди щодо своєї серйозності принтом Fashion stole my smile ("Мода вкрала мою посмішку"). Гейлі Бібер також іронізувала над собою: модель з’явилася на публіці у футболці з написом Nepo Baby, саркастично визнаючи своє походження.