Як FLOWERPOT змінюють український флористичний ринок сьогодні

Іх називають ангелами землі та веселкою в сірих буднях, музикою для очей та дивом життя, казками природи та мовою, яку розуміє серце. Вони – це квіти, без яких неможливо представити наше життя, адже один погляд на квітучий розарій чи букет від коханої людини вже підіймає настрій, дарує емоції і наповнює енергією. Але квіти – це ще й величезний бізнес зі своїми правилами та трендами. Як сьогодні працює флорістичний ринок, які квіти шукають люди і які виклики приховує за собою ця красива картинка, нам розказала Анна Григор'єва, CEO FLOWERPOT – компанії, яка змінює сьогодні flower-індустрію в країні.

Анна Григор'єва

Ті, що йдуть уперед

Коли мене просять одним реченням описати філософію FLOWERPOT – я коротко відповідаю, що ми ZARA у світів квітів – сучасні, доступні, різноманітні. Ми відкрилися 14 лютого 2023 року і зразу показали ринку, що будемо грати за своїми правилами. А вони прості і складні водночас – найсвіжіші квіти, чесна ціна і швидка доставка. Тримати цей баланс нам допомагає омніканальність – ми багато зусиль вкладаємо в розвиток онлайну, що допомагає нам забезпечувати дійсно свіжість продукту.

При цьому у нас активно працюють офлайн-шоуруми. Люди сьогодні вже звикли у зручних для себе умовах все детально розглядати онлайн, а вже потім робити покупку в офлайні. Така схема працює і в модній індустрії, і у флорістичному бізнесі, адже і там, і там є велика емоційна складова від покупки. Нам часто хочеться подивитися на квіти, відчути їх аромат і вже так зробити вибір. Ми велику увагу приділяємо вигляду нашого шоуруму. Наприклад, спеціально для нас розроблено унікальну вітрину, що обертається, і кожен букет можна роздивитися з усіх боків, є екрани для самообслуговування, але при цьому в залі працюють висококваліфіковані флористи, які дадуть відповідь на всі питання.

Ще одна наша гордість – це найбільший в країні асортимент домашніх рослин. У нас на сайті чи в шоурумі ви зможете знайти і звичні дроцени, і рідкісні оливкові дерева, і сезонні пропозиції, які додадуть затишку домівці.

Сила синергії

З перших днів роботи FLOWERPOT ми зрозуміли, що саме креативність та вихід за рамки звичного допоможуть нам зайняти лідерські позиції на ринку. Нашою таємною зброєю стали колаборації з найрізноманітнішими брендами та творчими особистостями – майже кожного місяця ми представляємо нову співпрацю. Деякі з них дійсно можуть дивувати і нам це подобається. Наприклад, один з наших бестселерів – це колекція букетів–витинанок, розроблених з мисткинею Мар'яною Панасюк – членом Національної спілки майстрів народного мистецтва України, яка відроджує давню майстерність витинання. Її дивовижні паперові мережива лягли в основу принтів букетів з нової колаборації – за допомогою цієї співпраці ми не просто створюємо унікальний продукт, а популяризуємо це унікальне мистецтво, робимо його ближчим до людей, виводимо з музеїв на вулицю. Цей проєкт ми як раз представили напередодні новорічних свят і отримали дуже позитивний відгук, що продовжили і на наступний весняний сезон.

Ще один приклад як ми підходимо до колаборацій – проєкт з World of Comics. На перший погляд він може виглядати дивно, але таке поєднання двох світів спрацювало – за цими букетами до нас приходить дуже різна аудиторія. Їх дарують чоловікам чи підліткам, які точно не очікують отримати улюблені квіти, зв'язані ще й з улюбленим героєм. Останній гіт з цієї серії присвячений виходу фільма "Дедпул та Росомаха".

Звісно, що світ моди також важливий для нас. Весною ми представили колаборацію з брендом KHUSTYNA, яка вже півроку утримує лідерські позиції в топах продажів, а зовсім нещодавно стали партнерами Ukrainian Fashion Week. У рамках цієї співпраці наші флористи розробили унікальні букети до нових колекцій брендів, які брали участь цього сезону. Так, головним кольором букету KSENIASCHNAIDER став блакитний, адже бренд спеціалізується на денімі, а для GUNIA PROJECT ми намагалися поєднати красу квітів зі світом кераміки та наївного мистецтва.

, | | (@flowerpot.ua)

Завдяки цим проєктам ми не тільки розширюємо нашу аудиторію, а й демонструємо наскільки багатогранним є світ сучасної флористики. Майже кожного місяця ми представляє щось нове та цікаве – це захоплює нас самих і подобається клієнтам FLOWERPOT.

Все змінюється

Сучасний світ живе на надшвидкостях, які водночас є і викликом, і можливістю для бізнесів. У FLOWERPOT ми вже навчилися з цим працювати, оптимізували так логістичні процеси, щоб квіти були тут і зараз. Саме швидкість допомагає забезпечувати свіжість і оборот, який в свою чергу дзволяє давати доступну ціну.

Завойовувати позиції нам також допомагає робота з аналітикою. Подобається нам чи ні, але стабільно у топах продажів запит на монобукети, особливо на 101 червону троянду, але й навіть тут нам вдалося запропонувати щось нове ринку – дуо-букети. Такий хід дозволив привернути додаткову увагу навіть більш консервативної аудиторії, яка до цього обмежувалася лише трояндами чи тюльпанами. Ми показали, що разом вони виглядають не менш цікаво ніж соло. До речі, монобукети в основному замовляють онлайн, а в офлайні людина більше відкрита до експериментів.

Букет для бренду GASANOVA

Серед тенденцій українського ринку також можна виділити запит на патріотичні букети – це може бути і символічне поєднання кольорів, наприклад, синє-жовте, і включення суто українських елементів на кшталт сухих колосків та маків. Тому ми завжди готові до експериментів, дивувати наших клієнтів і кидати ринку нові виклики.

Instagram: @flowerpot.ua

Сайт: flowerpot.ua

Популярне на VOGUE