Проєкт "Мед мінних полів" завоював перше в історії України золото Каннських левів – одного із найбільших та найпрестижніших фестивалів креативності у світі. Українці перемогли в категорії Sustainable Development Goals: Decent Work And Economic Growth, а також отримали бронзу в номінації Creative Commerce: Corporate Purpose & Social Responsibility та попали у шорт-лист категорії Titanium.
"Мед мінних полів" – проєкт, створений командою Saatchi & Saatchi Ukraine за підтримки аграпромислової компанії Kernel та Міністерства закордонних справ України у кооперації з Dronarium Ukraine. Він має на меті привертати увагу до проблеми замінованості України й допомогти з розмінуванням. Суть цієї ініціативи – створення лімітованої партії меду, у виробництві якого сучасні технології поєднуються з силами природи. На замінованій ділянці поля дрони засіяли медоносні трави. Бджоли, не чутливі до мін, збирали нектар, з якого виготовлявся той самий мед мінних полів. Задля безпеки бджолярів створили спеціальні вулики й розташували їх вже на розмінованій території.
"Сьогодні Україна – це сотні тисяч гектарів замінованих полів, які не можуть використовуватися для вирощування агропродукції. І це не лише виклик для національного агросектора, а й загроза для глобальної продовольчої безпеки. У центрі цієї проблеми — українські фермери, наші ключові партнери, які першими стикаються з наслідками війни. Як один із лідерів аграрного ринку, ми вважаємо своїм обов’язком підтримувати місцевих виробників, допомагаючи їм зберегти свою справу і продовжувати працювати на рідній землі. Ми раді, що проєкт здобув таке визнання на Каннському фестивалі, адже це значить, що світ готовий дослухатися і співпрацювати заради спільного майбутнього", – розповідає Катерина Співакова, директорка з комунікацій та взаємодії з урядом, Kernel.
Першу партію меду дарували як протокольний подарунок дипломатам і впливовим особам по всьому світу. На другому етапі до проєкту долучились українські та закордонні партнери, які допомагають розповсюджувати мед у різних країнах та створюють власні лімітовані серії продуктів із його додаванням. "Український контекст завжди унікальний. Наша публічна дипломатія вкотре доводить, що вона може набувати абсолютно нових сенсів і форматів заради великої мети. Ця золота Каннська нагорода, найвища у міжнародній індустрії та перша для України, – вагоме визнання креативності українців", – додає міністр закордонних справ України Андрій Сибіга.
Нагадаємо, що Каннські леви привертають увагу тисяч найкращих маркетологів, рекламників та креаторів з усього світу. Вони змагаються та оцінюють найбільш інноваційні та творчі рішення у своїй сфері. Щороку понад 20 тисяч робіт подаються на фестиваль, а команди журі з усього світу обирають серед них обирають найкращі.