Літо вважається спокійним міжсезонням у модній індустрії, коли цілі компанії відправляються у відпустки та поступово готуються до активної осені. Але це неможливо сказати про GASANOVA – в соціальних мережах бренду та його засновниці Ельвіри Гасанової ми бачимо постійні інфоприводи і проєкти. В розпал літа ми поговорили з дизайнеркою про те, чим зараз живе її марка.
– Ельвіро, розкажіть про останні новини бренду, адже зараз ви є постійним ньюзмейкером завдяки різноманітним колабораціям
– Цього року ми свідомо зробили ставку на колаборації, бо віримо, що сучасна мода — це про об’єднання сенсів, енергії та цінностей. Кожен спільний проєкт для нас — це не просто продукт, а історія, меседж, емоція. Ми вже вдруге співпрацюємо з енергетичною компанією ДТЕК та чемпіоном світу з боксу Олександром Усиком. Також реалізували низку благодійних ініціатив з "Українською правдою", ПриватБанком та Mastercard. З українським масмаркет-гігантом One by one ми створили надуспішну колекцію, яка стала справжнім солдаутом. А з фондом Gen.Ukraine розробили благодійну прикрасу — щось дуже особисте та символічне. Ці колаби — про довіру, силу об’єднання і нашу відповідальність як бренду, що має голос. Також зараз готуємо дуже велику коллабу з моїм рідним футбольним клубом.
– Нещодавно ви оголосили про новий проєкт — GASANOVA Iconic Inside. В чому його суть і чим він особливий для тебе?
– GASANOVA Iconic Inside — це про те, що справжній стиль починається зсередини. Це серія історій про людей, які надихають нас своєю внутрішньою силою, цінностями, рішучістю та сміливістю бути собою. Це дуже особистий для мене проєкт — я постійно вчуся бути "iconic inside", попри виклики, сумніви й тиск. Це моя відверта внутрішня розмова зі світом.
– Прямо зараз Україна в очікуванні важливої події — бою Олександра Усика, з яким ви вже співпрацюєте багато років. Розкажи про цей досвід і що ви готуєте на 19 липня.
– Ми знайомі з Олександром багато років — і я щиро захоплююся ним як особистістю. Він — символ сили, гідності, людяності. Його перемоги — це завжди щось більше, ніж просто спорт. На 19 липня ми готуємо спеціальні луки, присвячені темам незламності, сили духу та перемоги. І, забігаючи наперед, вперше заявимо про нашу осінню колаборацію з ювелірним брендом — це буде зроблено саме через прикрасу на бою Олександра. Для нас символізм має значення у всьому.
– Бренд GASANOVA — один з найяскравіших учасників UFW після повернення Тижня моди в Київ. Чи будете приймати участь у новому сезоні і що готуєте?
– Так, ми знову будемо частиною Ukrainian Fashion Week. Це завжди особливий досвід — не лише модний, а й емоційний. Цього сезону ми хочемо занурити глядачів у глибший контекст — це буде історія про жіночність у часи викликів, про красу, яка не потребує дозволу, і про українську спадщину, яку ми переосмислюємо через призму бароко. Це буде дуже атмосферно.
– Як зараз ваш міжнародний напрям роботи?
– Ми активно розвиваємо міжнародну присутність: шоуруми в Європі, США, Катарі та Кувейті, онлайн-продажі через власну платформу та зовнішні сервіси. І найбільше надихає зворотний зв’язок — коли клієнти з усього світу кажуть, що в нашому одязі відчувають силу, енергію, хоча й не завжди знають контекст України. Це надихає ще більше говорити про себе й країну через моду.
– Розкажіть про вашу нову колекцію. На що рекомендуєте звернути увагу цього літа?
– Це літо — про свободу руху, думок і самовираження. Ми створили колекцію, де все — для комфорту та впевненості: сукні-трансформери, лляні костюми в спокійних відтінках, наші культові сітки, і, звісно, аксесуари, які задають фінальний акцент образу. Окремо хочеться відзначити колористику — ми працювали з палітрою, що "піднімає настрій", заряджає та освіжає.
– Бренду GASANOVA вже 12 років. Ви постійно трансформуєтеся і розширюєтеся. Розкажіть про ваші додаткові лінійки — бʼюті та для дому. Чи плануєте ще щось?
– GASANOVA вже 12 — це вік, коли ми вже маємо досвід, але все ще шалено хочемо експериментувати. Ми вже запустили GASANOVA Beauty та GASANOVA Home — для тих, хто хоче відчувати наш вайб у повсякденному житті, навіть вдома. І так, це точно не кінець — зовсім скоро буде новий парфум, взуттєва лінія, а також дещо дуже несподіване — те, чого від нас точно ніхто не чекає. Але це буде красиво, як завжди.