За останні роки відбулося помітне зростання кількості жінок-реперів, що стало вкрай необхідним відходом від гіпермаскулінності чоловічого хіп-хопу. В культурі відбувається революція, під час якої жінки перетворюють свій сексуальний капітал у частину артистичної ідентичності. Й цей підхід допоміг таким артисткам, як Нікі Мінаж, Mulatto, City Girls, Saweetie, Kash Doll, Megan thee Stallion і Cardi B досягнути величезного успіху.
Хоча чоловіча хіп-хоп-музика роками увічнювала мізогінію, жінки завжди намагалися цьому протистояти. Коли реп розквітнув після хіта Rapper’s Delight гурту The Sugarhill Gang у 1979 році, талановиті артистки, як-от Queen Latifah, MC Lyte та Roxanne Shante, змагалися з чоловіками й доводили, що жінки можуть досягти успіху, якщо вони говоритимуть про свою жіночність. Salt-N-Pepa виступили проти жінконенависництва треками, такими як Tramp і I'll Take Your Man. А у 1991 році вони рішуче поставили секс на порядок денний з Let's Talk About Sex Baby – який, окрім назви, був справді ода комунікації цій темі. Два роки потому гангста-реперка Boss випустила трек Recipe of a Hoe, який апелював до гендерних подвійних стандартів проміскуїтету, й цим самим посіяла зерно змін.
Справжня революція відбулася через кілька років завдяки двом молодим жителькам Нью-Йорка: Lil’ Kim і Фоксі Браун. Обидві мали чималі досягнення, безмежну харизму та неперевершені навички, але те, що відрізняло їх від інших, так це їхня готовність до самосексуалізації, як музично, так і візуально. У той час як Lil’ Kim наказувала хлопцям "їсти її", Фоксі писала дедалі брудніші тексти, як-от для треку What's Your Fantasy. Так, інші реперки почали стрімко йти їхнім шляхом.
Кінець 1990-х і початок 2000-х були золотою ерою сексуальних жінок у репі. Trina пробила собі дорогу в гру з відвертими текстами, які торкалися всього, починаючи від сексу під час місячних до бісексуальності, а у 2004 році My Neck, My Back артистки Khia стала неймовірним хітом. Найбільш недооціненою з цих жінок, безперечно, є Jackie-O, яка викликала фурор завдяки яскравій оді своїй "кицьці".
Культурний капітал сучасних жінок-реперів, перебуває на переломній точці, навмисно та радісно використовуючи еротику у своїй творчості. Рівень волі та свободи жінок висловлюється завдяки виконанню сексуальних танців, квір-активізму, повідомленням про бодіпозитив та підтримку секс-працівників — тепер всі ці теми більше не є такими маргінальними та табуйованими, як раніше. Фактично, реп-виконавці використовують свою сексуальну привабливість як знак емоційної свободи, а не як ознаку пригнічення.
Нікі Мінаж відкрила нову епоху в розвитку жіночого репу своїм стрімким злетом. Природно, Нікі також ніколи не цуралася сексу: послухайте лише пісні Lollipop і Freaky Girl для доказу, а також її варіант культової Dreams. Й апогеєм сучасного жіночого репу став трек Cardi B та Megan Thee Stallion WAP (Wet Ass Pussy). Він відкрив ще одну главу в історії сексуально-позитивних жінок у репі. Саме тому список жінок, які створюють чудові "брудні" треки, тепер здається нескінченним. Однак, попереду ще довгий шлях, перш ніж жінки зможуть заявляти про свою сексуальністю без негативної реакції.