Молода американка купається у ванній Адольфа Гітлера, її брудні черевики стоять на його світлому килимку, а на краю ванни стоїть офіційний портрет фюрера.
На фото – Лі Міллер, муза й коханка Ман Рея, дівчина з обкладинки Vogue, та одна з небагатьох жінок-фотографів у Європі під час Другої світової війни. Вона сфотографована в мюнхенській квартирі Гітлера 30 квітня 1945 року іншим військовим кореспондентом Девідом Шерманом.
За часи війни Лі Міллер зробила чимало важливих фото – робітниць фабрик і ферм, кривавого польового госпіталю у Нормандії, військових, які потрапили під німецький вогонь у Сен-Мало, медсестер у шпиталях. Незадовго до того, як Міллер опинилася в ванній Гітлера, вона побувала в концентраційному таборі Дахау. Потім вони з Шерманом потрапили до Мюнхена, який на той час був під окупацією США.
30 квітня 1945 року Шерман і Міллер створили одну з найбільш суперечливих фотосерій двадцятого століття. Під час документування квартири Гітлера в день його самогубства вони сфотографували одне одного у ванні фюрера. Ключові об’єкти на світлині Міллер – її чоботи на килимку Гітлера. Коли кореспонденти потрапили в помешкання, килим був чисто-білим, а коли Міллер залишила на ньому своє взуття, він вже був покритим брудом з Дахау.
Дії Міллер і Шермана можна інтерпретувати як акт провокації. Це була спроба деконструювати фюрера як непоборного ідола. Хоча Гітлер забрав власне життя, Німеччина, яка лежала в руїнах, досі не капітулювала. Вміщені в цьому контексті світлини Міллер у ванній демонстрували чіткий і зухвалий меседж: фюрер помер.
Говорять, що Лі Міллер залишила квартиру Гітлера не лише з сувенірною світлиною себе у ванній фюрера. Вона також вилучила кілька особистих речей його коханки Єви Браун: її портрет, компактну пудру, флакон для парфумів у стилі ар-деко та аксесуар із трояндовим візерунком.