В український прокат вийшла стрічка "Привиди у Венеції", яка розповідає про нові пригоди детектива Еркюля Пуаро. Це екранізація роману Агати Крісті "Вечірка на Геловін", який вона написала у 1968 році. На відміну від оригінального твору, події якого відбуваються в Лондоні, на екрані глядача переносять у мальовничу Венецію, краса якої лише посилює драматизм цієї таємничої історії.
"Привиди у Венеції" стали продовженням серії фільмів, в якій режисер Кеннет Брана не тільки відповідає за знімальний процес, але й виконує головну роль — а саме детектива Пуаро. Перші два фільми, які можна подивитися перед походом у кінотеатр — "Вбивство у „Східному експресі"" та "Смерть на Нілі". Брані знову вдалося зібрати досить зірковий акторський склад — разом з ним в кадрі глядач бачить оскароносну Мішель Йео, улюбленця жіночої аудиторії Джеймі Дорнана та лавреатку дев'яти премій "Еммі" Тіну Фей.
Цього разу невгамовному Еркюлю Пуаро, який вже зібрався на пенсію і має намір відпочити у своєму венеційському палаццо з краєвидом на канали, треба розібратися з декількома вбивствами, що сталися під час спіритичного сеансу в ніч на Геловін, а також одного вбивства, яке і стало причиною цього сеансу. Важливо, що нова стрічка бере з роману Крісті лише основну сюжетну лінію, на якій побудована вже нова історія, завдяки чому подивитися стрічку буде цікаво навіть завзятим фанатам британської письменниці, які знають її романи напам'ять.
Щоб не розкривати деталей сюжету, слід сказати, що автори фільму багато уваги приділили нюансам — Еркюль Пуаро знову не зраджує себе, підозрюючи всіх та опитуючи кожного, але продумана до дрібниць картинка не дає глядачеві занудьгувати. Якоїсь миті виникає навіть відчуття клаустрофобії, адже дія фільму відбувається у старовинному палаццо, яке зберігає таємниці на кожному розі. Також Кеннет Брана знову робить ставку на візуальну складову — надворі 1947 рік, і на екрані ми бачимо ідеальні образи в дусі строгої моди сорокових, у стриманій колірній гамі, але водночас неймовірно елегантні.