Все, що варто знати про Грейс Вейлз Боннер — нову креативну директорку чоловічої лінії Hermès
Британська дизайнерка Грейс Вейлз Боннер стане новою креативною директоркою чоловічої лінії Hermès. Вона представить свою першу колекцію для легендарного французького Дому в січні 2027 року.

Вейлз Боннер змінить Веронік Нішанян, яка працювала в Hermès 37 років і сформувала сучасне бачення чоловічих колекцій бренду. Її фінальний показ відбудеться у січні 2026 року під час Тижня чоловічої моди в Парижі. Колекцію сезону весна-літо 2027 створить студія Дому, а в червні Hermès пропустить Тиждень моди.
Попри нове призначення, дизайнерка продовжить розвивати власний однойменний бренд Wales Bonner, який заснувала у 2014 році. Її ім’я добре відоме у світі сучасної чоловічої моди, зокрема завдяки вірусним і ультрапопулярним колабораціям з adidas і впізнаваному поєднанню спортивного стилю та інтелектуальної моди.

"Я радий вітати Грейс у команді Hermès. Вона тонко відчуває, як поєднати сучасну моду, майстерність і культурний контекст. Її бачення допоможе переосмислити чоловічу лінію бренду й поєднати надбання Hermès із духом сьогодення", — повідомив генеральний художній директор Дому П’єр-Алексіс Дюма.
"Для мене велика честь очолити чоловічу лінію Hermès. Це здійснення мрії — долучитися до Дому, який славиться якістю, унікальним підходом й неповторним стилем. Я вдячна П’єру-Алексісу та Акселю Дюма за довіру і можливість втілити своє бачення", — каже Грейс Вейлз Боннер.
Хто така Грейс Вейлз Боннер
Грейс Вейлз Боннер народилася в Лондоні в родині англійки та ямайця. Після навчання в Central Saint Martins вона заснувала власний бренд і швидко здобула визнання в індустрії. У 2015 році вона отримала нагороду Emerging Menswear Designer на British Fashion Awards, у 2016-му — LVMH Young Designer Prize, а у 2021 році — титул CFDA International Men’s Designer of the Year.

У своїх колекціях вона часто досліджує тему ідентичності та різних граней маскулінності. Грейс Вейлз Боннер створює колекції, у яких завжди відчутна певна думка. Її речі завжди мають контекст — історичний, культурний або особистий. Саме це робить її стиль впізнаваним.
Повернення до Парижа
2025 рік став для дизайнерки особливо знаковим. Вона повернулася в офіційний розклад Тижня моди в Парижі після "миті слави" на Met Gala 2025 — в колекцію виставки увійшов її оксамитовий костюм, прикрашений черепашками каурі — історичним символом в Західній Африці. Окрім того, вона одягла чимало гостей гала-вечора, зокрема Льюїса Гемільтона, FKA Twigs, Омара Аполло та Джеффа Голдблюм.

"Париж — головне місце для чоловічої моди. Я часто звертаюся до тем спадщини й традиції, і саме тут ці ідеї звучать природно", — сказала дизайнерка після показу. Для сезону весна-літо 2026 Вейлз Боннер представила колекцію, у якій поєднала спортивні силуети та препі-естетику. За словами дизайнерки, натхненням стала виставка Інституту костюма Superfine: Tailoring Black Style — вона хотіла продовжити розмову про те, як традиція й сучасність формують стиль темношкірих денді.

Нове призначення в Hermès
Hermès залишається одним із небагатьох великих модних Домів без єдиного креативного директора. П’єр-Алексіс Дюма є генеральним художнім директором, Надеж Ваньє очолює жіночу лінію, а П’єр Арді відповідає за взуття, ювелірні колекції та beauty-напрям. Веронік Нішанян, яку змінює Вейлз Боннер, зробила чоловічу лінію Hermès вагомою частиною бізнесу. У першій половині 2025 року продажі одягу та аксесуарів бренду зросли на 5,5% і досягли €2,26 мільярда.


Призначення Вейлз Боннер — логічний крок для Дому, який цінує майстерність і водночас прагне говорити сучасною мовою. Її здатність поєднувати класику, культурні коди й чуттєвість робить це рішення не просто символічним, а й стратегічним.
Що далі для Hermès
Дебют Грейс Вейлз Боннер у Hermès очікують із величезним інтересом. Після сезону весна-літо 2026, коли у світі моди відбулося понад десять дизайнерських дебютів і лише два жіночі (Рейчел Скотт у Proenza Schouler та Луїз Троттер у Bottega Veneta), її перший показ у січні 2027-го стане однією з ключових подій в індустрії.
За матеріалом voguebusiness.com