Насувається нова революція: колекція Valentino весна-літо 2025
Після дворічної перерви Алессандро Мікеле тріумфально повернувся на подіум у Парижі, тепер у ролі нового креативного директора Valentino. За його відсутності мода занурилася в тренд "тихої розкоші", до якого всі так звикли, що забули, наскільки екстравагантними можуть бути максималістські, барвисті й виразні вбрання, які намагається повернути Мікеле.
Як справжній майстер, Мікеле вирішив перетворити Valentino на щось зовсім нове. Після років показів бренду в розкішному Hôtel de Salomon Rothschild, цього разу локація була зовсім неочікуваною — на околиці Парижа, у Dojo de Paris, розташованому поруч із шосе. Це незвичний вибір місця для Valentino, адже Дім моди відомий своїми класичними локаціями та розкішними інтер'єрами. Проте Мікеле, як завжди, вирішив дивувати.
Він перетворив величезний підвальний простір арени в еклектичну залу з диванами, кріслами, пуфами та навіть гігантськими клітками для птахів, усе це було накрите пилозахисними чохлами та встановлене на потрісканій дзеркальній підлозі. Локація нагадувала старовинний маєток, який досліджують, шукаючи приховані скарби або навіть пробуджуючи привидів — типова метафора для Мікеле, який любить грати із символізмом як у візуальному, так і в буквальному сенсі.
Під супровід тихої музики зала наповнювалася друзями дизайнера: Елтоном Джоном, Гаррі Стайлсом, Флоренс Велч, Колманом Домінго та Даміано Давідом з гурту Måneskin. У цій незвичній атмосфері Мікеле представив 85 образів — доволі стримана кількість порівняно з його несподіваною курортною колекцією для бренду, випущеною в червні, але кожен образ був ексцентричним та вишуканим, характерним для стилю дизайнера.
Мікеле зізнався, що відразу після приходу до Valentino занурився в архіви бренду. "Це місце, наповнене історією, — сказав він. — Тут можна знайти найцікавіші вбрання будь-яких епох: від 1960-х до 1980-х. Для мене, людини, яка захоплюється дослідженням модної історії, це справжній привілей". Він відзначив деталі, що привернули його увагу: "легкі та красиві оборки", "ляльковий стиль 1960-х та 1970-х", а також "силует power suit з 1980-х з особливою чуттєвістю, що нині здається старомодною".
Але якщо хтось і здатен зробити старомодне знову актуальним, то це Алессандро Мікеле. Він уже перевернув моду одного разу, створивши гендерно-флюїдну, інклюзивну візію для Gucci, — і тепер, очевидно, готовий зробити те саме для Valentino.
Переглянути всю колекцію Valentino весна-літо 2025 за цим посиланням.