Рожевий жовтень: 5 брендів, які підтримують боротьбу з раком молочної залози
Жовтень – місяць боротьби проти раку молочної залози. Таку ініціативу запровадила Всесвітня організація охорони здоров’я в 1993 році й відтоді чимало досягнуто в справі популяризації знань про це захворювання, на яке хворіє кожна восьма жінка у світі. Долучаються до цього проєкту й різні бренди – б’юті, фешн, індустрія гостинності. Ми зібрали кілька таких починань, що допомагають жінкам перемогти в цій складній сутичці з невидимим ворогом.

Бренд Revitalash починався з єдиного засобу – сироватки для росту вій, яку створив лікар для своєї дружини, що лікувалася від РМЗ. Підтримка жінок з подібним діагнозом, профілактика захворювання та реабілітація під час ремісії ввійшли в ДНК бренду та сформували його місію. З кожної проданої сироватки RevitaLash Advanced і RevitaBrow Advanced у лімітованому рожевому пакованні в жовтні бренд переведе по $2 на потреби благодійних фондів, що борються з раком молочної залози.

Крім того, в Україні бренд розгортає важливу кампанію. "Нині, коли в нашу країну прийшла війна, жінки не надають достатньої уваги власному здоров’ю або просто не можуть собі дозволити планове обстеження молочної залози, – кажуть тут. – Саме для них ми розпочинаємо благодійну ініціативу "Подбай про себе з Revitalash". Разом з фондом "Квітна" та київським Спеціалізованим мамологічним центром ми "підвісили" 100 пакетів обстежень для жінок, які дадуть їм змогу безплатно отримати комплексну діагностику – УЗД або мамографію молочних залоз і консультацію лікаря".
Останні 7 років український бренд SLEEPER приєднується до глобальної ініціативи рожевого жовтня. Цього року Sleeper перераховує до 25% від продажу онлайн рожевих і пурпурових виробів до фонду "Квітна", українського благодійного фонду, що сприяє підвищенню обізнаності про рак молочної залози, підтримує пацієнток і тих, хто переміг хворобу. Партнерство між Sleeper і "Квітна" розпочалося у 2019 році та акумулювало більш як $30 000.

Рожеві й пурпурові вироби продаватимуться впродовж жовтня з гнучкою знижкою, завдяки чому кожен покупець зможе вибрати розмір донейту від 5% до 25% від ціни придбання, що спрямують безпосередньо на лікування жінок, хворих на рак молочної залози через "Квітна". "Турбота про жіноче здоров’я – це головна ціль, якої ми прагнемо уже понад 6 років. І в ці найскладніші для кожного українця часи війни ми не просто не припиняємо, ми підсилюємо, розширюємо та вдосконалюємо свою роботу заради цієї мети. Адже зберегти життя українських жінок – означає зберегти майбутнє".
"З початку війни багато сил та уваги було скеровано на підтримку фронту, на допомогу нашим захисникам, так і має бути. Та однаково важливо піклуватися про людей, що не перебувають на передовій, але змушені битися за своє життя з хворобою. Ми надзвичайно вдячні нашим партнерам, спонсорам, що роками залишаються з Kvitna, і серед них – всесвітньо відомий український бренд Sleeper. Завдяки вашій допомозі багато жінок матимуть змогу отримати лікування проти раку молочної залози".
Не змогла залишитися осторонь цієї проблеми й усесвітньо відома мережа готелів Four Seasons, яка впродовж усього рожевого жовтня влаштовує спеціальні чаювання Afternoon Tea і жертвує частину коштів фондам, які допомагають жінкам з раком грудей. Наприклад, активну позицію зайняв Four Seasons Hotel Gresham Palace Budapest, що розробив лінійку спеціальних рожевих десертів і коктейлів у цьому ніжному кольорі. 15% від усіх продажів буде передано до Асоціації боротьби з раком молочної залози, яка, зокрема, допомагає багатьом українським жінкам, які нині живуть в Угорщині.

"Зіткнення з раком молочної залози та шлях до одужання потребує великої сили, — каже Борі Халом, засновник місцевої Асоціації поінформованості про рак молочної залози Mellrákinfo Egyesület. — Ось чому ми намагаємося охопити якомога більше людей через найрізноманітніші способи комунікації. Наш обов’язок — піклуватися про своє тіло та його сигнали, що два роки проходити безплатну мамографію для жінок 45—65 років, а в разі виявлення чогось незвичайного — негайно звертатися до лікаря".
Небагато брендів роблять більше для боротьби з раком молочної залози, ніж Ralph Lauren. Культовий бренд запустив ще у 2000 році ініціативу Pink Pony – глобальний благодійний проєкт, який допомагає поліпшити доступ до лікування раку та ліків. Цього року Ralph Lauren випустив абсолютно нову сорочку Pink Pony Oxford і пожертвував 100 % прибутку на цю справу. Також компанія нещодавно поділилася своїм планом на збір 25 мільйонів доларів та створення п’яти онкологічних центрів Ralph Lauren.

Британський парфумерний бренд Jo Malone – ще один активний учасник руху проти раку молочної залози. Цього року марка передала 100 000 фунтів фонду Breast Cancer Research Foundation® й зазначила, що кількість продажу тих чи інших продуктів не змінить цієї суми. Важливо, що засновниця бренду Джо Малон сама знає, що таке рак грудей — вона втратила груди, проходила хімієтерапію раз на п’ять днів, але в результаті змогла перемогти хворобу.
