До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Річ дня: пуховик Nebesite в синьо-жовту клітинку

Український бренд Nebesite, який зараз переживає важливі для себе трансформації, представив нову осінньо-зимову колекцію пуховиків. Однією з головних її зірок стала модель у синьо-жовту клітинку, натхнена новим офіційним шотландським тартаном, присвяченим нашій країні. Дизайнерка бренду Тетяна Могила називає цей пуховик подякою Шотландії та Великобританії, які сьогодні справді багато допомагають Україні.

Реклама

Останні сезони для бренду оверсайз-пуховиків NEBESITE відзначились глобалізацією на всіх рівнях — міжнародний ритейл та нове масштабне партнерство відкрили для української марки нові перспективи. Одне з важливих досягнень бренду на новому етапі — партнерство з міжнародним гігантом MAJO TECH. Італійська компанія з виготовлення тканин та наповнювачів відома співпрацею з Moncler, Yeezy, Supreme та британською армією — і це тільки за останнє десятиліття. "На початку війни ми тримали фокус лише на волонтерстві — шили бронежилети. Через 4 місяці зрозуміли, що не можемо загубити бренд, тому повернулись до реалізації NEBESITE — налагоджували логістику, реабілітували цех тощо. Та цей рестарт був того вартий. Ми почали зовсім іншу історію, масштабну та якісну", — коментує дизайнерка. Відтепер кожна модель пуховиків у бренді наповнюється натуральним гусячим пухом, справжнім флагманом довготривалості та резистентності до холодів на ринку наповнювачів.

Не следуй за модой — ощущай её

Подписаться

Еще в разделе

Популярное на VOGUE

Продолжая просмотр сайта, вы соглашаетесь с тем, что ознакомились с обновленной политикой конфиденциальности и соглашаетесь на использование файлов cookie.