Найкраще — дітям: Anex випустили інноваційний дитячий візок
Міжнародний бренд дитячих візків та аксесуарів Anex працює навіть у воєнний час та допомогає молодим батькам відчути щасливі моменти життя, а дітям — у затишку та безпеці пізнавати світ.
Anex разом з дизайнером Balmain Сафою Сахіним та студією FFFACE.ME презентували перший у світі дитячий візок з грою, що дає змогу створювати музику в доповненій реальності. Концепція візка натхнена педагогікою Монтессорі, а саме — заохоченням дитини до самостійності та практичного навчання.
Ще одним учасником колаборації стала студія FFFACE.ME, яка доповнила візок онлайн-грою Xylophon, у якій можна створювати музику за допомогою технології доповненої реальності. Для того, щоб активувати музичну гру, треба навести Instagram-фільтр зі сторінки Anex на логотип Safa Sahin на корпусі. Гра має два режими: один розвиває пам’ять малюка, а інший — стимулює до творчості. Оскільки гра відбувається в режимі сторіз, батьки також можуть поділитися процесом гри з дитиною та її досягненнями на власній Instagram-сторінці.
Бренд Anex також активно допомогає українцям, які були змушені залишити свої домівки через війну. Компанія запустила проєкт допомоги для молодих батьків і через волонтерські організації безплатно надає дитячі візки й автокрісла. Окрім того, з початку повномасштабного вторгнення бренд зупинив постачання продукції на російський ринок.