Сукні, танець і українська чуттєвість: показ Annabelle Couture у Далласі очима редакторки Vogue UA
Бренд з українським корінням та душею Annabelle Couture провів у Далласі показ нової колекції вечірніх суконь у рамках благодійного вечора Empower Her Dinner. На запрошення бренду фешн-редакторка Vogue UA Олександра Семенченко вирушила за океан, до Техасу, щоб побачити презентацію наживо, познайомитися з командою та зрозуміти естетику Annabelle Couture зсередини – від перших ескізів до постановки балетного шоу, що стало серцем показу.


Запрошення від власниці бренду Анни Берман, яка народилася й виросла в Маріуполі, стало для мене несподіванкою – про таку першу подорож до США годі було й мріяти. Утім, я вирушила з чітким наміром: побачити, як українська ДНК здатна розквітати на іншому континенті. За останні роки мода для нас стала способом говорити про силу, витривалість і красу, що народжується всупереч обставинам. Тож знайомство з брендом, який поєднує українське коріння з американським контекстом, здавалося чудовою можливістю – і професійною, і дуже особистою.
Після 16 годин у небі, двох пересадок і короткої розмови з офіцером прикордонної служби я нарешті опинилася в Далласі, намагаючись звикнути до колосальної різниці в часі. Місто привітало по-літньому лагідно: листопадові +27 стали небуваною розкішшю. Пані Анна зустріла мене з притаманною лише нам українською гостинністю: показала місто, його знакові місця, а в готельному номері на мене чекали українські цукерки й чорний хліб – жест, який подарував тепло за тисячі кілометрів від нашої з нею домівки.


Кульмінацією поїздки став закритий показ у приватному маєтку, де вечірні сукні Annabelle Couture, створювані командою чотири місяці, оживали в русі та грали світлом у діалозі з танцем – адже колекцію з 17 образів демонстрували не моделі, а балетна трупа American Classical Ballet (ACB), до складу якої входять танцівниці з Бразилії, Іспанії, країн Азії та США. Подія відбулася в межах благодійного вечора Empower Her Dinner, під час якого збирали кошти для Young Women’s Preparatory Network (YWPN).


Початок був особливо зворушливим: під "Мелодію" Мирослава Скорика на імпровізованій сцені зʼявилися сукні, натхненні кольорами українського прапора – жест шани Анни Берман своїй рідній країні. Синя сукня, одна з найтехнічніших у колекції, вимагала понад 20 годин ручної роботи: у її основі – корсет, що слугував опорною конструкцією, а поверх нього – плісирований "рідкий" сатин, задрапований суцільним полотном зі змійкою збоку.
Мотив метелика став емоційним лейтмотивом колекції та зʼявився у вигляді декору або підкладок, викроєних у характерній формі. Для дизайнерки це символ відродження, трансформації та надії. "Я мрію про відродження мого рідного Маріуполя. Колекцію присвячено всім, хто зумів врятуватися, і тим, хто залишиться там назавжди", – каже Анна.


Художній керівник балету Джордж Біркадзе особисто виконав партію Ромео у фрагменті з "Ромео і Джульєтти". За свою кар’єру він виступав перед п’ятьма королівськими родинами. Його Джульєтта була одягнена в червону сукню Annabelle Couture, створену з більш ніж пʼяти метрів золотистої шовкової підкладки та тканини, привезеної з Італії. Третьою частиною показу-виступу став фрагмент "Діана і Актеон". Танцівниці виходили у білих сукнях із бавовняного гіпюру, а центральна виконавиця Валентина з Бразилії – у золотій сукні з червоними метеликами, зробленими вручну.

Annabelle Couture також створили образи для ведучих вечора. Карла Руссо постала у темно-синьому сукні-смокінгу зі штанами, а Реджина Брюс – у болеро та сукні А-силуету королівсько-синього кольору з шовковою підкладкою. Бренд одягнув і солістку виступу – українську балерину Лідію Бахман, яку запросили до Princess Grace Academy у Монако, одну з найпрестижніших балетних шкіл світу. Серед гостей вбрання бренду представляли моделі: Олівія Біґґс, Miss Teen Dallas 2025, вийшла у синій шифоновій сукні, що нагадує хвилі Азовського моря, біля якого виросла дизайнерка; її другий образ – шовкова сукня та куртка з італійської шкіри, яку Анна закуповує на сімейній фермі на півдні Італії.



Рішення показати колекцію разом із балетом було водночас сміливим і вимогливим. "Одяг для танцю – особлива відповідальність: він має рухатися, "дихати" й розповідати історію. Ми навіть проводили репетицію у сукнях, щоб зрозуміти, які конструкції треба змінити – додати бретелі, переробити рукав, збільшити об’єм спідниці. Але бачити, як мої сукні оживають у танці, – момент, що виправдав усі труднощі", – каже дизайнерка.
Головний кравець Annabelle Couture, Сергій Баранов з Харкова, – майстра зі значним досвідом роботи зі шкірою, який співпрацював із провідними брендами індустрії. "Його майстерність стоїть за якістю та конструкцією наших виробів, і він – одна з головних гордостей команди", – розповідає Берман.



Нова колекція Annabelle Couture показує, як українська чуттєвість, ремесло та увага до деталей можуть транслюватися в іншому культурному середовищі – далекому, але відкритому до діалогу. У Далласі я побачила, як бренд перетворює балет, кутюр і особисті історії на модну мову, що торкається серця.
Credits:
Design:Annabelle Couture @anna_belle_couture
Photographers: Danny Campbell @dannycampbellphotography, Thomas Garza @tgarzaphotog
Videographer: PhotoCinemapro @photocinemapro_com
Makeup / Hair: LaDonna Stein @ladonnastein, Liz Boures @lizboures
Models: Olivia Biggs @oliviasbiggs, Lana Trukshanina @lana_trukshanina
Ballet:
American Classical Ballet (ACB): @americanclassicalballet
Solo Dancer: Lydia Bachman @lyddidancer
ACB Artistic Director: George Birkadze @georgebirkadze
Philanthropy Group: Lone Star Monarchs
Nonprofit Partner: Young Women’s Preparatory Network @ywprep