До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

INTERTOP x CHER’17: fashion-колаборація двох українських брендів

Fashion-ритейлер INTERTOP спільно з відомим українським масмаркет-брендом CHER’17, створеним лідерами думок Тетяною Парфільєвою та Іваном Кришталем, об’єдналися та представили лімітовану колекцію взуття. Колаборація натхнена жіночністю, легкістю, теплом та трендовими моделями, які хочеться додати у свій гардероб.

Реклама

До дропу увійшли балетки, сандалі, босоніжки та шльопанці. Взуття з колекції створене абсолютно для всіх українок, які цінують поєднання комфорту, стилю та елегантності. А доповнити образ із нової колекції можна одягом CHER’17, який відтепер також представлений в мережі магазинів INTERTOP.

"При створенні колекції ми намагалися не тільки врахувати останні модні тренди, але й приділити належну увагу комфорту та зручності. Також особисто для мене було важливо, щоб це взуття гарно поєднувалося з різними образами та кольорами літнього гардероба. І, я вважаю, нам це вдалося" — коментує Тетяна Парфільєва, засновниця бренду CHER’17.

Також бренди випустили спільний рекламний кампейн, у якому взяли участь відомі українські інфлюенсерки Анна Трінчер, Саша Бо і Таня Парфільєва. У ролику вони репрезентують українських дівчат — таких різних, але завжди стильних та впевнених у собі. Капсульну колекцію вже можна придбати в усіх магазинах мережі INTERTOP та CHER’17.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.