Еліна Світоліна стала першою амбасадоркою бренду українських діамантів SOLO for Diamonds
Бренд вирощених українських діамантів SOLO for Diamonds оголосив своєю першою амбасадоркою найтитулованішу тенісистку в історії України — Еліну Світоліну. Вона стала уособленням філософії та цінностей бренду.

Коли бренд задумався про те, хто може найкраще втілити красу та вишуканість українських вирощених діамантів, одразу спала на думку Еліна Світоліна. Історія тенісистки — це історія наполегливості та перемог, стійкості та сили, подібна до шляху створення й огранювання вирощеного діаманта. Так само як Еліна загартовувалася й формувалася як спортсменка та особистість, українські вирощені діаманти проходять свій шлях зростання до досконалості.

Перша спільна кампанія SOLO for Diamonds та Еліни Світоліної представляє знакові прикраси, що лежать в основі бренду: каблучки, кольє, сережки та браслети з вирощеними в Україні діамантами, які поєднують позачасовий дизайн із сучасним баченням.

Червоний, основний колір кампанії, символізує пристрасть і життєву силу, підкреслюючи сміливий характер кампейну. "Червоний колір — сміливий, пристрасний і сповнений енергії, дуже схожий на мій підхід до життя та кар’єри", — ділиться Еліна Світоліна. Її елегантність, і водночас внутрішня сила, відображають концепцію свідомої розкоші, якою керується бренд SOLO for Diamonds.
"Еліна — справжня, емоційна, жива. Її наполегливість і сила викликають захоплення та повагу. Мені надзвичайно імпонують жінки, які беруть відповідальність за своє життя, сміливо ухвалюють рішення, наполегливо працюють і, зрештою, досягають перемог. Еліна — втілення саме такої жіночності та сили, яка надихає і захоплює", — коментує співпрацю фаундерка бренду SOLO for Diamonds Юлія Кушер.

"Для мене це історія не лише про прикраси, а про етичний вибір і відкритість до нового свідомого майбутнього, — коментує Еліна Світоліна. — Вирощені українські діаманти SOLO for Diamonds поєднують в собі естетику та сучасність. І я неймовірно пишаюся тим, що можу підтримати унікальний та близький моєму серцю український бренд на світовій арені".

SOLO for Diamonds у своїх ювелірних виробах поєднує сучасні технології, екологічну свідомість та естетику. Його місія — створення нового погляду на діамантові прикраси крізь призму свідомого вибору. Бренд використовує виключно вирощені діаманти, що ідентичні природним, оскільки їхнє виробництво полягає в повному відтворенні умов росту алмазу в надрах землі з використанням надвисоких температур і тиску. Проте ці алмази не спричиняють війни у місцях покладів та не руйнують екосистеми. Єдина відмінність між видобутими та вирощеними діамантами — їхнє походження.

Вирощені діаманти Solo for Diamonds — визнані світом та є національною гордістю. Вони відповідають усім вимогам протоколів SCS-007 Jewelry Sustainability Rated Diamonds. Також прикраси бренду тричі здобули нагороди на престижному міжнародному конкурсі JCK JEWELERS’ CHOICE AWARDS в Лас-Вегасі у 2021, 2023 та 2024 роках. Цього року свою нагороду отримав сапфіровий перстень із діамантом, вирощеним у лабораторії.