До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Що показали українські ювеліри на виставці Gem Genève

У середині травня відбувся один із головних заходів у міжнародному ювелірному календарі — виставка Gem Genève, учасниками якої стали й українські бренди. Розповідаємо докладніше, як вони представили нашу країну.

Реклама

Україну на Gem Genève вже другий рік поспіль представляє платформа Strong & Precious Art Foundation, яка об'єднала найкращі нішеві ювелірні бренди. Засновано її було навесні 2022 року Ольгою Олексенко та Наталією К’єтьєне, щоб розповісти світові про багату українську ювелірну індустрію. Головна мета проєкту — трансформувати погляд на українську ювелірну школу світових критиків, експертів, колекціонерів та кожного пересічного любителя. Сьогодні, всього за півтора року, світ заговорив про майстрів, які вражають своїм дизайном та новітнім підходом до створення дорогоцінних витворів мистецтва.

"Що ми можемо зробити для України?" — щоб відповісти на це питання Ольга та Наталія обрали нетривіальний і дієвий спосіб, і в квітні 2022 році провели першу виставку українських прикрас від найкреативніших дизайнерів під брендом Strong & Precious. Якщо раніше бренди презентували свої впізнавані позиції, то цього року на всесвітньо відомій виставці у Женеві — Gem Genève — Strong & Precious представив унікальний проєкт нового подиху — How Precious UA. Спеціально для цієї презентації п’ять українських брендів, а саме Nomis Jewelry, Inesa Kovalova, Drutis Jewellery, GUNIA Project та Yuval’ Studios, розробили по одній прикрасі, розкривши самовідчуття через війну, яка триває. Фундація також дебютувала з сетом сережок з оніксу під назвою "Blackout".

Ці позиції не створені для продажу та не входять у колекції дизайнерів, оскільки є унікальний витвором мистецтва. Вони є виключно ювелірними, тобто автори використовувати лише дорогоцінні матеріали та каміння. "How Precious UA, як і прикраси, привертав найбільше уваги своїм змістом та якістю представлених прикрас — їхнім значенням, матеріалами та ювелірною роботою, — кажуть засновниці Ольга Олексенко та Наталія К’єтьєне. — Завдяки майстерності наших брендів ми прагнули продемонструвати позачасову красу та багату спадщину української ювелірної традиції".

До прикладу, бренд GUNIA Project культивує сучасний український дизайн на базі етнографічних досліджень. Елементи народного мистецтва, культури та давніх промислів постають у новому художньому баченні. Позачасовий наїв та актуальні рішення формують унікальну естетику бренду. Для How Precious UA Наталія Каменська та Марія Гаврилюк розробили золоте кольє з діамантом, яке є першим ювелірним виробом бренду, повністю створеним з дорогоцінних матеріалів. Цей витвір існує в єдиному екземплярі.

Форми дизайнерських елементів натхнені архаїчною керамікою: трипільськими Венерами та жіночими фігурами. Трипільська культура вражає розвиненістю та символізмом. Вона досі є предметом досліджень, але її самобутня, майже містична краса промовляє сама за себе. Пакування, якому бренд приділяв особливу увагу, також наслідує обриси і фактуру трипільської Венери. Колекційну скульптуру-скриньку виготовлено вручну з кераміки.

"Нам подобається та здається важливим давати можливість талановитим молодим ювелірам проявляти свій дизайнерський потенціал, забезпечувати їх фінансовою підтримкою та освітленням на світових заходах. Тим паче, що в Україні є ювелірне мистецтво, ювелірне ремесло та ювелірна думка, які мають глибоке коріння, — діляться засновниці Strong & Precious Art Foundation. — Наші предки заснували цілу ювелірну школу та залишили спадок, який формує стиль українських ювелірів і в сучасності".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.