Продаж Kering Beauté L'Oréal: що станеться з лініями краси Gucci, Bottega Veneta та Balenciaga

Сума угоди — чотири мільярди євро. Саме стільки коштує продаж Kering Beauté компанії L'Oréal, про який стало відомо ввечері 19 жовтня. Ця новина підтверджує інформацію, яку ще в суботу оприлюднив The Wall Street Journal.

Що передбачає угода?


Угода дає L'Oréal право на ексклюзивну ліцензію строком на 50 років для створення, розвитку та дистрибуції парфумів і косметики Gucci після завершення поточної ліцензії з Coty. Крім того, L'Oréal отримає 50-річні ексклюзивні ліцензії на розвиток і продаж beauty-продуктів для Bottega Veneta та Balenciaga з моменту закриття угоди. L'Oréal також виплачуватиме роялті Kering за використання їхніх брендів. За словами компаній, сторони планують також "досліджувати комерційні можливості на перетині розкоші, добробуту та довголіття". Це ексклюзивне партнерство у форматі паритетного спільного підприємства об’єднає інноваційний потенціал L'Oréal та глибоке розуміння клієнтів люксових брендів від Kering.


Коментарі CEO


"Ця стратегічна альянсова угода відкриває нові горизонти у сфері добробуту", – заявив Лука де Мео, CEO Kering. "Об’єднуючи сили з глобальним лідером у б’юті-сфері, ми пришвидшимо розвиток парфумів та косметики для наших будинків, дозволяючи їм досягти масштабів і розкрити свій величезний потенціал, як це сталося з Yves Saint Laurent Beauté під керівництвом L'Oréal. Разом ми відкриватимемо нові шляхи у світі добробуту, поєднуючи неперевершений досвід L'Oréal із нашою експертизою у секторі розкоші. Wе партнерство дозволяє нам зосередитися на тому, що робить нас унікальними: креативності та бажаності наших брендів".

Nicolas Hieronimus, CEO L'Oréal Groupe, додав: "Радий укласти довгостроковий стратегічний альянс з одним із найпрестижніших та найкреативніших люксових груп у світі. Це посилить нашу позицію як провідної компанії у сегменті luxury beauty і відкриє нові можливості у сфері добробуту. Додавання таких видатних брендів, як Gucci, Bottega Veneta та Balenciaga, і Creed ідеально доповнює наш портфель і значно розширює присутність у динамічному сегменті парфумерії та люксової косметики".

Kering Beauté: трохи історії та цифр


Kering Beauté була створена у 2023 році як окрема структура для розвитку beauty-напрямку брендів групи. За кілька місяців Kering придбала Creed за 3,5 млрд євро. Перші парфуми Bottega Veneta вийшли у жовтні 2024 року, Balenciaga — на початку вересня 2025 року. У першій половині 2025 року продажі Kering Beauté становили 150 млн євро, що на 9% більше, ніж торік.

Погляд на L'Oréal


L'Oréal — один із ключових гравців у сегменті beauty, поряд з LVMH та EssilorLuxottica, які згадував Джорджо Армані серед потенційних учасників у своєму заповіті. Угода з Kering Beauté демонструє фінансову потужність L'Oréal і її здатність до масштабних M&A-проєктів. За словами експертів, партнерство дозволяє L'Oréal зміцнити позиції у люксовій б’юті-сфері, а Kering отримувати роялті без необхідності створювати власну структуру або вкладатися у дорогі придбання.

Закриття угоди очікується у першій половині 2026 року.

За матеріалами: Vogue.it

Популярне на VOGUE