Vogue Talent Prize — премія для відзначення та підтримки українських дизайнерів, яку ініціювала команда українського Vogue. У 2023 році у партнерстві з французьким брендом Kronenbourg ми оголосили номінацію Resilience and
Перші тижні війни для багатьох із нас сприймаються зараз як у тумані – безпека сімей та команд була на першому місці, але при цьому було усвідомлення, що зупинятися не можна – країні та армії потрібна наша допомога. Однією з перших українських дизайнерів, яка повернулася до роботи, стала Катерина Сільченко. "Моя команда дала мені розуміння, що ми можемо почати працювати в нашій країні навіть під час війни, і ми відновили роботу the COAT вже на другий тиждень. Це небезпечно. Однак усі ми в кожній галузі повинні намагатися працювати на світле майбутнє України, як сказав наш президент", – згадує дизайнерка події березня 2022 року.
Почала Сільченко зі створення колекції кросівок, увесь прибуток із продажу яких пішов на благодійні цілі. Ініціатива виявилася надуспішною – патріотичні акценти допомогли привернути увагу до колекції, а італійські партнери Noova допомогли створити якісний продукт у необхідних обсягах. Перші гроші від продажів були направлені у Фонд Спанбон (SBF.CHARITY) на придбання VAC-терапії для дітей із травмами у лікарнях Києва та області, а також на ліки для пологового будинку №7 у Харкові, звідки родом сама дизайнерка.
До речі, однією з перших власниць цих кросівок стала Олена Зеленська, яка була одягнена у них на історичній зустрічі з Джил Байден, яка на добу приїхала до нашої країни у травні 2022-го. Дві перші леді тоді зустрілися в Ужгороді, а за цією зустріччю спостерігав увесь світ. "Олена Зеленська максимально використовує силу модної дипломатії, популяризуючи українських дизайнерів у світі, – розповідає Катя Сільченко. – Ми надзвичайно вдячні першій леді – така підтримка безцінна". Завдяки цій колекції бренд вже зміг зібрати понад півтора мільйони гривень.
Ще один великий напрямок роботи для the COAT – підтримка організації благодійних концертів для ЗСУ. На перший погляд може здатися, що це не першочергова потреба, але Сільченко резонно зауважує, що такі зустрічі з артистами допомагають нашим хлопцям на фронті трохи відволіктися та розслабитись, перезавантажитись та видихнути. "Ми, ті, хто перебуває в тилу, навіть не уявляємо рівень напруги на передовій, і такі концерти допомагають хлопцям із ментальним розвантаженням. Ми отримуємо безліч вдячних повідомлень від військових, до яких приїхав улюблений артист". Останній благодійний проєкт, який провела Сільченко з командою – масштабний Shoe Market, де збирали гроші на протез для українського захисника. Замість запланованих 455 000 гривень вдалося зібрати понад 700 000, яких вистачить на протезування двох військових.
Допомагає країні дизайнерка не лише за допомогою благодійних ініціатив, а й на економічному фронті. the COAT сьогодні є надзвичайно затребуваним брендом як серед українських клієнтів, так і зарубіжних. Навесні марка вже повернулася на довоєнні рівні продажів та впевнено зростає далі. Бренд активно розвиває онлайн-напрямок, що допомагає безпосередньо продавати на міжнародних ринках, і зараз перебуває на стадії переговорів із закордонними рітейлерами.
"Кожна купівля – це сплачені податки та виплачені заробітні плати, ми не маємо права зупинятися", – додає Сільченко, яка жартома називає себе виконробом. За останній рік вона встигла провести масштабну реновацію шоуруму і розширити цех, щоб виробництво справлялося зі зростанням попиту. "Україна обов'язково переможе, нам потрібно думати про майбутнє і будувати сучасну країну вже зараз. Я вірю в ЗСУ, вірю в нашу перемогу і мені не страшно інвестувати в Україні вже зараз. Хто, якщо не ми?"